ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

نتایج بنچمارک آیفون SE 3 مشخص شد؛ عملکردی مشابه با آیفون 13

امتیازات گیک‌بنچ نسل سوم آیفون SE نشان می‌دهد گوشی مقرون به صرفه جدید اپل که مانند آیفون 13 از تراشه A15 Bionic بهره می‌برد، عملکردی همانند این گوشی پرچمدار دارد. فاصله بسیار کم آیفون SE ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

امتیازات گیک‌بنچ نسل سوم آیفون SE نشان می‌دهد گوشی مقرون به صرفه جدید اپل که مانند آیفون 13 از تراشه A15 Bionic بهره می‌برد، عملکردی همانند این گوشی پرچمدار دارد.

فاصله بسیار کم آیفون SE و آیفون 13 از نظر عملکرد

مشخصات گوشی منتسب به آیفون SE 3 با نام «iPhone 14,6» در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده که طبق اسناد آن، گوشی جدید اپل در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1695 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 4021 را کسب کرده است. برای مقایسه، آیفون 13 موفق شده تا در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1672 و 4481 را کسب کند.

با این وجود، تفاوت عملکرد این دو گوشی حداقل از نظر بنچمارک بسیار کم است که با این وجود می‌توان انتظار داشت در زمان عرضه این دستگاه در 27 اسفندماه مشتریان تفاوت چندان زیادی بین آیفون SE نسل سوم و آیفون 13 احساس نکنند.

آیفون SE

مشخصات ارائه شده توسط گیک‌بنچ، همچنین یک بار دیگر تایید دارد که آیفون SE جدید با 4 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد که با این وجود نسبت به SE 2020 کوپرتینویی‌ها رم دستگاه را یک گیگابایت بیشتر کرده‌اند.

اپل در مقایسه با نسل قبلی، وعده داده که گوشی جدید از نظر پردازش گرافیکی 1.2 برابر عملکرد سریع‌تر داشته باشد. علاوه بر این، ادعا شده که با نسخه جدید آیفون‌ SE تا 15 ساعت می‌توان محتوای ویدیویی تماشا کرد که این میزان در مقایسه با چیزی که برای آیفون‌ SE 2020 تبلیغ شده بود، دو ساعت بیشتر است. تراشه A15 Bionic نیز ویژگی‌هایی مانند Photographic Styles، Smart HDR 4 و Live Text در iOS 15 را در دسترس مشتریان گوشی کوچک اپل قرار می‌دهد.

با این وجود، از نظر طراحی آیفون‌ SE جدید تغییر زیادی نکرده و از همان طراحی 4.7 اینچی با دکمه هوم و Touch ID بهره می‌برد اما اکنون از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

قیمت پایه نسل سوم آیفون SE از 429 دلار آغاز می‌شود که 30 دلار بیشتر از مدل قبلی است و پیش فروش آن از فردا (جمعه 20 اسفند) آغاز خواهد شد و تاریخ عرضه آن 27 اسفند است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی