ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K50 پرو
تکنولوژی

مشخصات و طراحی ردمی K50 پرو و پرو پلاس پیش از رونمایی مشخص شد

شیائومی هفته آینده و در تاریخ 26 اسفند گوشی‌های ردمی K50 پرو و پرو پلاس خود را معرفی خواهد کرد و حالا پیش از رونمایی رسمی طراحی پنل پشتی هر دو دستگاه و همچنین برخی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

شیائومی هفته آینده و در تاریخ 26 اسفند گوشی‌های ردمی K50 پرو و پرو پلاس خود را معرفی خواهد کرد و حالا پیش از رونمایی رسمی طراحی پنل پشتی هر دو دستگاه و همچنین برخی مشخصات آن‌ها فاش شده است.

هر دو گوشی ردمی K50 پرو و پرو پلاس دارای طراحی جدید «نانو میکروکریستالی» خواهند بود که روی آن‌ها عناصر کریستالی یخ درخشان دیده می‌شود. حساب رسمی ردمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو همچنین ویدیویی را به اشتراک گذاشته که پنل پشتی دستگاه را با جزئیات بیشتری نمایش می‌دهد.

ردمی K50 پرو

مشخصات ردمی K50 پرو و پرو پلاس

هر دو دستگاه ردمی K50 پرو و پرو پلاس دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و همچنین دو سنسور دیگر خواهند بود که تمام آن‌ها در ماژول مستطیلی پنل پشتی قرار گرفته است. ماژول دوربین دستگاه شکل و طراحی عجیبی دارد و از دو بخش تشکیل شده، بخش بالایی آن شامل سنسورها می‌شود و در بخش پایینی فلاش LED و توضیحات دوربین قرار گرفته است.

ردمی K50 پرو

شیائومی همچنین تایید کرد که ردمی K50 پرو از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 و نسخه پرو پلاس از چیپست قدرتمندتر دیمنسیتی 9000 بهره خواهد برد.

در همین رابطه، هر دو گوشی اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ فهرست شده‌اند. K50 پرو با شماره مدل Xiaomi 22041211AC و 12 گیگابایت رم و اندروید 12 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 932 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 3690 را کسب کرده است. K50 پرو پلاس هم با شماره مدل Xiaomi 22021211RC و 12 گیگابایت رم به ترتیب 1242 و 4150 امتیاز را در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است.

چیزی به زمان معرفی گوشی‌های جدید ردمی باقی نمانده و پنجشنبه هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهند شد. باید دید شیائومی این گوشی‌ها را با چه قیمتی وارد بازار می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی