ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو
تکنولوژی

امسال آیپد پرو 11 اینچی به نمایشگر مینی LED مجهز نمی‌شود

«راس یانگ»، تحلیلگر معتبر حوزه فناوری ادعا می‌کند که اپل نسخه مینی LED آیپد پرو 11 اینچی خود را در سال 2022 روانه بازار نخواهد کرد، زیرا مدل 12.9 اینچی فروش بسیار خوبی دارد. طبق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

«راس یانگ»، تحلیلگر معتبر حوزه فناوری ادعا می‌کند که اپل نسخه مینی LED آیپد پرو 11 اینچی خود را در سال 2022 روانه بازار نخواهد کرد، زیرا مدل 12.9 اینچی فروش بسیار خوبی دارد.

طبق شایعات قبلی، «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معتبر اپل ادعا کرده بود که این شرکت پس از اینکه در سال 2021 آیپد پرو 12.9 اینچی را به نمایشگر مینی LED مجهز کرده بود، قصد دارد نسخه 11 اینچی دستگاه خود را نیز به این فناوری مجهز کند. حالا یانگ در توییت خود توضیح می‌دهد که امسال دیگر انتظار چنین دستگاهی را نباید داشت و خاطرنشان کرد که آیپد پرو 12.9 اینچی عملکرد واقعا خوبی داشته و اپل برای سال جاری دیگر نیازی ندارد در دستگاه کوچک‌تر از پنل مینی LED استفاده کند.

اگر آیپد پرو‌ 11 اینچی هم به نمایشگر مینی LED مجهز شود، هر دو نسخه این دستگاه با یکدیگر برابری خواهند داشت و این امر به طور بالقوه می‌تواند باعث کاهش جذابیت و فروش آیپد پرو‌ 12.9 اینچی شود. در حال حاضر هر دو نسخه این دستگاه‌ها تراشه، دوربین و طراحی یکسانی دارند و تنها تفاوت آن‌ها در فناوری نمایشگر و ظرفیت باتری است.

نسخه بهبود یافته آیپد پرو

با این حال اپل قصد دارد نسخه بهبود یافته آیپد پرو را در سال جاری معرفی کند که تاکنون شایعات مبهمی درباره آن منتشر شده است. طبق گزارش‌هایی که تاکنون ارائه شده، نسخه جدید آیپد پرو‌ از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس برای دستگاه‌هایی مانند آیفون، اپل واچ و ایرپاد پشتیبانی می‌کند، اما ظاهرا کوپرتینویی‌ها در توسعه چنین فناوری با مشکل مواجه شده‌اند.

در رابطه با عملکرد نیز «مارک گورمن»، روزنامه‌نگار بلومبرگ گفته است که آیپد پروهای جدید مجهز به iPadOS احتمالا دارای تراشه M2 خواهند بود که از تراشه M1 موجود در آیپد پرو‌ فعلی و نسل پنجم آیپد ایر نیز قدرتمندتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی