ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروهای دست‌ دوم
خودرو

شرکت لیزینگ ایران خودرو وارد بازار خودروهای دست دوم می شود

طبق تصمیم مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو، شرکت لیزینگ ایران‌ خودرو به فروش و واگذاری خودروهای دست‌ دوم وارد شده است. امری که پیش از این سابقه نداشت و به معنای فروش خودروهای دست دوم ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

طبق تصمیم مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو، شرکت لیزینگ ایران‌ خودرو به فروش و واگذاری خودروهای دست‌ دوم وارد شده است. امری که پیش از این سابقه نداشت و به معنای فروش خودروهای دست دوم دارای گارانتی به صورت اقساطی از سوی ایران خودرو خواهد بود.

لیزینگ نوعی قرارداد خرید و فروش است که برای معامله در زمینه‌های مختلف از جمله خودرو استفاده می‌شود. در واقع، زمانی که خودرویی به‌ شکل لیزینگی به شما فروخته می‌شود، امکان خرید اقساطی خودرو برایتان به‌ وجود می‌آید و مبلغ توافق ‌شده برای معامله را به‌ طور قسطی و تدریجی پرداخت می‌کنید.

شرکت لیزینگ ایران خودرو در راستای افزایش سهم بازار صنعت لیزینگ خودرو و همچنین فراهم نمودن شرایط لازم جهت خرید و فروش خودروهای کارکرده، امکان ارائه تسهیلات را برای خریداران گروه خودروسازی ایران خودرو میسر نموده است. لازم به ذکر است ارائه تسهیلات به خودروهایی با کارکرد کمتر از پنج سال از زمان تولید خودرو مقدور است.

به هدف ارتقای سطح خدمت‌ رسانی به مردم و خریداران، مجموعه لیزینگ ایران‌ خودرو فعالیت‌های خود را در زمینه خرید و فروش خودروهای دست‌ دوم بیشتر می‌کند.

در همین راستا اساس مجموعه مذکور، دستکم ۱۰ هزار خودرو دست‌ دوم را در سال آینده جمع‌ آوری کرده و به فروش خواهد رساند.

خودروهای دست‌ دوم با قیمت کارشناسی و منصفانه توسط لیزینگ ایران‌ خودرو خریداری، با همکاری شرکت ایساکو تعمیر، بازسازی و احتمالا گارانتی شده و سپس با ارائه تسهیلات به فروش خواهد رسید.

تنها خودروهای گروه خودروسازی ایران‌ خودرو شامل این طرح هستند. همچنین نرخ سود تسهیلات با توجه به اخرین مصوبه بانک مرکزی ۲۱ درصد است. سقف تسهیلات حداکثر ۶۰ درصد قیمت کارشناسی خودرو بوده و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۳۶ ماه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی