ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فراری صادرات خودرو روسیه متوقف
خودرو

فراری هم صادرات خودرو به روسیه را متوقف کرد؛ صنعت خودرو روسیه در انزوای بیشتر

حدود دو هفته از آغاز حمله و تجاوز دولت روسیه به خاک کشور اوکراین می‌گذرد و به علت ادامه این وضع، تحریم‌های گسترده‌ای از طرف اتحادیه اروپا و آمریکا علیه روسیه اعمال شده است. در ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵

حدود دو هفته از آغاز حمله و تجاوز دولت روسیه به خاک کشور اوکراین می‌گذرد و به علت ادامه این وضع، تحریم‌های گسترده‌ای از طرف اتحادیه اروپا و آمریکا علیه روسیه اعمال شده است. در این میان، شرکت‌های خودرو سازی بزرگ دنیا اعلام کرده‌اند تولید خودرو در روسیه و صادرات خودرو به این کشور را متوقف کرده‌اند. حالا نوبت به فراری رسیده است تا اعلام کند صادرات خودرو به روسیه را متوقف خواهد کرد.

در همین راستا نیز شرکت خودروسازی فراری اعلام کرد به دلیل حمله مسکو به اوکراین، صادرات خودرو به روسیه را متوقف می‌کند.

این شرکت ایتالیایی در بیانیه‌ای عنوان کرد: «با توجه به وضعیت فعلی فراری تصمیم گرفته است تا تولید خودروهای خود را برای بازار روسیه تا اطلاع ثانوی متوقف کند.»

در این بیانیه آمده است: «ما به نظارت دقیق اوضاع ادامه می دهیم و همیشه به همه قوانین، مقررات و تحریم‌ها احترام می‌گذاریم.»

فراری به تعدادی از شرکت‌ها، از جمله خودروسازان، سایر تولیدکنندگان و گروه‌های کالاهای لوکس می‌پیوندد که پس از تهاجم مسکو به اوکراین، اقداماتی را برای محدودکردن، متوقف‌کردن یا خروج از فعالیت‌های تجاری در روسیه انجام داده‌اند.

خودروساز رقیب لامبورگینی، یکی از واحدهای فولکس واگن نیز اعلام کرد که تجارت خود با روسیه را متوقف کرده است.

هفته گذشته فراری اعلام کرد که روسیه بازار بسیار کوچکی برای آن است و در حال حاضر هیچ تاثیری بر زنجیره تامین خود در نتیجه تهاجم روسیه به اوکراین ندیده است. فراری همچنین اعلام کرد که یک میلیون یورو (۱.۰۹ میلیون دلار) برای حمایت از اوکراینی‌های نیازمند اهدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی