ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نورد CE 2 لایت
تکنولوژی

اولین رندرهای وان پلاس نورد CE 2 لایت فاش شد

ماه گذشته شاهد معرفی وان پلاس نورد CE 2 بودیم که از چیپ دیمنسیتی 900 و شارژ سریع 65 وات SuperVOOC بهره می‌برد. حالا اولین رندرها از وان پلاس نورد CE 2 لایت منتشر شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

ماه گذشته شاهد معرفی وان پلاس نورد CE 2 بودیم که از چیپ دیمنسیتی 900 و شارژ سریع 65 وات SuperVOOC بهره می‌برد. حالا اولین رندرها از وان پلاس نورد CE 2 لایت منتشر شده که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.

طبق رندرهای منتشر شده، نورد CE 2 لایت احتمالا دارای پنل پشتی از جنس پلاستیک براق و بدنه فلزی خواهد بود. روی پنل پشتی نیز شاهد ماژول دوربین مستطیلی هستیم که از سه دوربین تشکیل شده و دو سنسور آن بزرگ و یک سنسور کوچک است. در این ماژول همچنین فلاش LED نیز دیده می‌شود.

روی لبه سمت راست دستگاه، دکمه پاور قرار گرفته که سنسور اثر انگشت نیز روی آن تعبیه شده است. در سمت چپ قاب، دکمه تنظیم صدا نسبتا بزرگ و اسلات سیم کارت وجود دارد. در لبه پایینی گوشی، طبق این رندرها می‌توان وجود پورت Type-C، خروجی اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را تایید کرد.

مشخصات احتمالی وان پلاس نورد CE 2 لایت

طبق گزارش‌های قبلی، این دستگاه احتمالا از نمایشگر 6.59 اینچی فول اچ‌دی با فناوری Fluid بهره خواهد برد، به این معنی که از نرخ تازه‌سازی بالاتر از 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. با این حال، وان پلاس در این دستگاه ممکن است پنل امولد را جایگزین LCD کند.

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 695 که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، وارد بازار خواهد شد و سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. علاوه بر این، نورد CE 2 لایت‌ احتمالا از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات بهره می‌برد.

برای عکاسی، گوشی آینده وان پلاس همانطور که گفتیم دارای ماژول سه‌گانه خواهد بود که طبق شایعات از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی جلو دستگاه نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 خواهد بود.

در نهایت، شایعات فعلی حاکی از آن هستند که نورد CE 2 لایت با قیمت پایه 262 دلار وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی