ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داریا همراه خانواده گلکسی S22 را در ایران رونمایی کرد؛ آغاز فروش از امروز

شرکت داریا همراه پایتخت روز یک‌شنبه ۲۲ اسفند در هتل اسپیناس پالاس به‌طور رسمی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ در ایران رونمایی کرد. این شرکت همچنین در نخستین نشست خبری خود از روند تبدیل شدن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۵

شرکت داریا همراه پایتخت روز یک‌شنبه ۲۲ اسفند در هتل اسپیناس پالاس به‌طور رسمی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ در ایران رونمایی کرد. این شرکت همچنین در نخستین نشست خبری خود از روند تبدیل شدن به برترین واردکننده موبایل ایران و خدمات متمایز شرکت داریا سرویس سخن گفت.

امامی، مدیر مارکتینگ داریا همراه در شروع این رویداد اعلام کرد که داریا همراه پس از آغاز به کار در سال ۱۳۹۷ توانست به‌سرعت جایگاه نخست واردکنندگان موبایل ایران را از آن خود کند. این شرکت تاکنون نزدیک به ۵ میلیون دستگاه گوشی موبایل سامسونگ را روانه بازار ایران کرده است.

داریا همراه که سابقه عرضه فوق‌العاده سریع گلکسی S21 FE در ایران را در کارنامه دارد، گوشی پرچمدار گلکسی S22 اولترا را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق دیجی‌کالا در ایران عرضه کرد اما به گفته امامی، استقبال فراتر از انتظار کاربران باعث شد تا این کالا به‌سرعت ناموجود شود. عرضه مجدد گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس از امروز -دوشنبه ۲۳ اسفند- آغاز خواهد شد. مدیر مارکتینگ داریا همراه می‌گوید در حال حاضر مدل اسنپدراگون این دو گوشی وارد بازار می‌شود اما در آینده نزدیک کاربران می‌توانند هر دو مدل این گوشی مجهز به چیپ‌های اسنپدراگون یا اکسینوس را خریداری کنند.

فلاح‌پور، مدیر خدمات داریا همراه می‌گوید:

«داریا همراه تصمیم دارد مفهوم گارانتی را در ذهن مخاطب عوض کند و این نکته را برای کاربر ایرانی جا بیندازد که در ایران نیز گارانتی و خدمات پس از فروش به معنای واقعی وجود دارد.»

داریا همراه در حال حاضر ۱۴ شعبه و ۴۸ نمایندگی در سرتاسر کشور دارد. همچنین کاربران می‌توانند از طریق ارسال پستی و بدون هزینه اضافه از خدمات داریا همراه استفاده کنند. این شرکت طی ۴ ماه اخیر به‌طور میانگین در هر ماه ۴۰۰۰ گوشی را برای ارائه خدمات پذیرش کرده و بخش عمده این خدمات به شکل غیرحضوری انجام گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی