ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوج کوین
تکنولوژی

ایلان ماسک: بیت کوین، اتریوم و دوج کوین‌هایم را نمی‌فروشم

 «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با انتشار توییتی اعلام کرد که در شرایط بازار تورمی قصد ندارد بیت کوین، اتریوم و دوج کوین‌‌های خود را بفروشد. ایلان ماسک در توییت خود به این ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

 «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با انتشار توییتی اعلام کرد که در شرایط بازار تورمی قصد ندارد بیت کوین، اتریوم و دوج کوین‌‌های خود را بفروشد.

ایلان ماسک در توییت خود به این موضوع اشاره می‌کند که معمولا وقتی افراد در زمان تورم در مورد سرمایه‌گذاری مشورت می‌خواهند، به صورت کلی به آنها گفته می‌شود که در شرایط تورم، نگهداری سرمایه در قالب دارایی‌هایی فیزیکی مانند ملک یا سهام شرکت‌هایی که محصولات خوبی دارند بهتر از نگه داشتن به صورت دلار است. اما ایلان ماسک تاکید می‌کند خودش در چنین شرایط تورمی بیت کوین، اتریوم و دوج‌هایش را نخواهد فروخت و آنها را نگه می‌دارد.             

مایکل سیلور هم بیت کوین نگهداری می‌کند

« مایکل سیلور»، مدیرعامل میکرواستراتژی نیز در پاسخ به ایلان ماسک می‌گوید برای مقابله با تورم، از دارایی‌های سنتی به سمت دارایی‌های دیجیتالی همچون بیت کوین حرکت می‌‌کند و چنین دارایی‌هایی را نسبت به دارایی‌های سنتی ترجیح می‌دهد.

ماسک این اظهارات را در تاپیک توییتری در مورد تورم مطرح کرده است. همچنین ایلان ماسک به این موضوع اشاره کرده که اسپیس ایکس به دلیل تورم قابل توجه مواد خام، تحت فشار قرار دارد.

ایلان ماسک به وضوح در توییت خود به این موضوع اشاره کرده که قصد فروش دارایی‌های دیجیتالی خود را ندارد و مایکل سیلور هم همین تصمیم را در پیش گرفته است. گفتنی است میکرواستراتژی و تسلا از بزرگترین شرکت‌هایی هستند که روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تصمیم آنها می‌تواند در وضعیت بازار تاثیرگذار باشد.

ایلان ماسک در مقاطع زمانی مختلف توانست باعث ایجاد نوساناتی در بازار بیت کوین شود و در مقطعی، لقب پدر دوج کوین را از آن خود کرده بود. توییت‌های ایلان ماسک تاکنون توانسته بر قیمت دوج کوین نیز تاثیرگذار باشد و حتی باعث افزایش قیمت چشمگیر آن شود.

براساس داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap، آخرین توییت ایلان ماسک توانست قیمت دوج کوین را از 0.111 دلار به 0.119 دلار برساند، یعنی حدود 7 درصد افزایش.

در مورد مبارزه با تورم، بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازارهای سنتی به دنبال امنیت هستند. با این حال باید دید که رمزارزها آیا می‌توانند به پناهگاهی امن در چنین شرایطی تبدیل شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی