ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حضور صد پایگاه امداد نوروزی کرمان موتور در جاده های کشور

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو (نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات لیفان، KMC و JAC) طرح ارائه خدمات نوروزی به محصولات کرمان موتور در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش از تاریخ 29 اسفند ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو (نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات لیفان، KMC و JAC) طرح ارائه خدمات نوروزی به محصولات کرمان موتور در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش از تاریخ 29 اسفند 1400 لغایت 13 فروردین 1401 و طرح استقرار خودروهای امدادی از تاریخ 27 اسفند 1400 لغایت 14 فروردین 1401 در بیش از 100 پایگاه امدادی برگزار می‌گردد.

دکتر جواد قلعه تکی زاده، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1401 و آرزوی سلامتی هموطنان عزیز، از آمادگی کامل "ناوگان امداد خودرو" و "نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور" خبر داد.

این شرکت خودروهای خدماتی خود را با حداکثر ظرفیت به جاده‌های کشور فرستاده تا مسافران نوروزی بتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را برای خودروهای جک، لیفان و هیوندای از جانب این شرکت دریافت کنند.

اعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پر تردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به ایشان در سفرهای نوروزی و طرح ارائه خدمات نوروزی است.

در ادامه ایشان اعلام کردند: به منظور نوسازی ناوگان امداد خودرو و کاهش مدت زمان رسیدن به محل امدادخواهان در سال 1400 خودرو JAC S3 نیز به عنوان خودرو امدادی معرفی و در اختیار نمایندگی‌های خدمات پس از فروش قرار گرفت. با وجود کارشناسان فنی در مرکز تماس امداد خودرو مشتریان می‌توانند جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه‌های آپشن محصولات شرکت کرمان‌ موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو، الزمات گارانتی و ... با شماره 42724-021 به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

در پایان دکتر تکی زاده ضمن تاکید در خصوص عدم مراجعه مشتریان به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و هشدار بابت سوء استفاده امداد خودروهای غیر مجاز، گفت: در طول اجرای طرح خدمات نوروزی بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در قالب گروه‌های نظارتی به پایگاه‌های امدادی و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش اعزام و میزان رضایت مشتریان از نحوه خدمات رسانی و کیفیت آن از طریق نظرسنجی تلفنی ارزیابی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی