ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رنو Austral
خودرو

جانشین لوکس کاجار از راه رسید؛ Austral شاسی بلند جدید رنو رسما معرفی شد

رنو از یک شاسی بلند سایز متوسط کاملا جدید یعنی خودرو Austral با طراحی ظاهری جسورانه و فضای داخلی لوکس پرده برداری کرده است. رنو Austral جانشین مستقیم رنو کاجار خواهد بود. این محصول جدید ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

رنو از یک شاسی بلند سایز متوسط کاملا جدید یعنی خودرو Austral با طراحی ظاهری جسورانه و فضای داخلی لوکس پرده برداری کرده است.

رنو Austral

رنو Austral جانشین مستقیم رنو کاجار خواهد بود. این محصول جدید در تمامی بخش‌ها بهبود یافته است و برای اولین بار با امکان انتخاب مدل هیبریدی فراهم شده است.

از مهم ترین رقبای Austral می‌توان به فورد کوگا و تویوتا RAV4 اشاره کرد.

رنو Austral

این اولین محصول شرکت رنو است که از نسل سوم پلت فرم CMF-CD بهره می‌برد. این پلت فرم با همکاری شرکای رنو یعنی میتسوبیشی و نیسان توسعه یافته است.

رنو Austral

رنو دو قوای محرکه هیبریدی برای این مدل در نظر گرفته است. موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر توربوشارژر شده با همراهی یک موتور الکتریکی که حداکثر قدرت آن برابر با 196 اسب بخار است.

داخل کابین رنو Austral

رنو ادعا می‌کند که این محصول در مدل هیبریدی به صورت ترکیبی در سیکل WLTP  تنها 4.6 لیتر بنزین می‌سوزاند. همچنین تنها 105 گرم دی اکسید کربن تولید می‌کند.

رنو یک قوای محرکه نیمه هیبریدی نیز برای این محصول در نظر گرفته است. سازنده این خودرو آن را جانشین مدل‌های دیزلی می‌داند.

رنو Austral

زیرا به صورت ترکیبی مصرف سوخت آن تنها 5.3 لیتر است. این موتور از یک باتری 48V و یک استارت ژنراتور برقی با هدف کاهش مصرف بنزین و افزایش شتاب خودرو بهره می‌برد.

حداکثر قدرت خروجی این مدل نیز برابر با 157 اسب بخار است.

داخل کابین رنو Austral

پلت فرم جدید رنو از نظر سیستم تعلیق و استحکام بهینه شده است تا حداکثر پتانسیل لذت واقعی رانندگی با آن احساس شود.

به طور استاندارد Austral از سیستم تعلیق عقب یک تکه پیچشی بهره می‌برد. مدل‌های بالاتر مجهز به فرمان پذیری 4 چرخ بوده و از تعلیق با اتصال چندگانه موسوم به مولتی لینک بهره می‌برند.

دایره چرخش این مدل برابر با 10.1 متر است.

رنو Austral

رنو این پلت‌فرم را با هدف تطبیق با مدل برقی جدید خود یعنی مگان E-Tech بازنگری کرده است.

از مهم ترین ویژگی‌های طراحی ظاهری این مدل می‌توان به چراغ‌های جلو C شکل؛ لوگوی جدید رنو، رینگ های آلیاژی 20 اینچی و...اشاره کرد.

قوای محرکه رنو Austral

Austral اولین محصول شرکت رنو خواهد بود که از تریم انتخابی آلپین بهره می‌برد. شاخه آلپین شرکت رنو در بخش موتور اسپرت و ساخت سوپر اسپرت فعالیت دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این تریم می‌توان به طرح خاکستری و لوگوی آلپین با رینگ‌های 20 اینچی مشکی اشاره کرد.

رنو Austral

در بخش داخلی Austral نیز استفاده از مواد با کیفیت به طرز چشم‌گیری احساس می‌شود و به همین جهت نیز می‌توان این خودرو را یک شاسی بلند نسبتا لوکس قلمداد کرد.

صفحه نمایش لمسی جدید رنو با نام OpenR نیز متشکل از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی پشت آمپری و یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی در بخش اطلاعات و سرگرمی این محصول دیده می‌شود.

رنو Austral

رنو از پوشش گوریلا گلس برای این صفحه نمایش استفاده کرده است.

کمپانی سازنده قرار است این مدل را از اواسط سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. در حال حاضر قیمت نهایی این محصول مشخص نشده است. اما انتظار می‌رود که قیمت بالاتری به نسبت رنو کاجار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی