ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بادز 3T پرو
تکنولوژی

شیائومی از هدفون بی‌سیم بادز 3T پرو با فناوری حدف نویز فعال رونمایی کرد

شیائومی تاکنون چندین دستگاه ارزان قیمت در بازار هدفون‌های بی‌سیم عرضه کرده و حالا هدفون جدید آن‌ها با نام «بادز 3T پرو» بازار محصولات برتر را هدف قرار داده و از ویژگی‌های رقابتی بهره می‌برد. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۳

شیائومی تاکنون چندین دستگاه ارزان قیمت در بازار هدفون‌های بی‌سیم عرضه کرده و حالا هدفون جدید آن‌ها با نام «بادز 3T پرو» بازار محصولات برتر را هدف قرار داده و از ویژگی‌های رقابتی بهره می‌برد.

مشخصات بادز 3T پرو

بادز 3T پرو

هدفون بی‌سیم بادز 3T پرو شیائومی دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری با آهنرباهای دوگانه و پوشش جزئی DLC است. با پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 4.0 و بلوتوث 5.2، شیائومی توضیح می‌دهد که این هدفون‌ها ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نوآورانه‌ای را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا «تجربه شنیداری در سطح استودیو» را به کاربران ارائه کرده باشد.

از جمله قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزاری مشابه اپل این هدفون‌ها، «حالت حرکت سر» (Head Movement Mode) است. این ویژگی باعث می‌شود تا جزئیات صدا با توجه به حرکات سر کاربران به صورت پویا جابه‌جا شوند که این امر یک محیط صوتی 360 درجه ایجاد می‌کند. این ویژگی تا حد زیادی شبیه به Spatial Audio یا صدای فضایی اپل است که یکی از نقاط قوت ایرپادها محسوب می‌شود.

همچنین در این دستگاه یک ویژگی «صدای بعدی» (Dimensional Audio) وجود دارد که تجربه شنیداری 360 درجه‌ای شبیه به حضور در سالن تئاتر یا کنسرت را ایجاد می‌کند.

در سال 2022 اکثر هدفون‌های قابل توجه بازار با ویژگی حذف نویز فعال عرضه می‌شوند و بادز 3T پرو نیز آن را در سه سطح مختلف ارائه می‌کند. پایین‌ترین سطح آن که «حالت شفافیت» نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین حرکت از صدای اطراف خود نیز آگاه باشند و بالاترین سطح آن می‌تواند صدای محیط اطراف را تا 40 دسی‌بل کاهش دهد. همچنین یک حالت تطبیقی برای جابجایی بین این سه حالت وجود دارد که بر اساس مکان فعلی شما و کاری که انجام می‌دهید، تنظیم می‌شود.

بادز 3T پرو

بادز 3T پرو در زمینه عمر باتری نیز بسیار رقابتی ظاهر شده و می‌تواند تا 6 ساعت با ANC روشن دوام بیاورد و قاب باتری نیز می‌تواند در مجموع 24 ساعت شارژ را برای شما فراهم کند. همچنین به صورت بی‌سیم یا با استفاده از کابل استاندارد USB-C می‌توانید نسبت به شارژ آن‌ها اقدام کنید و شارژ کامل آن‌ها کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید.

قیمت و زمان عرضه بادز 3T پرو

جزئیات مربوط به زمان عرضه هدفون‌های بی‌سیم بادز 3T پرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما با قیمت 199 دلار در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی