ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاویار از نسخه محدود آیفون 13 با امضای جابز، ماسک و ناپلئون رونمایی کرد

شرکت روسی کاویار (Caviar) اینبار برای اینکه نسخه‌ای لوکس و گران‌قیمت از جدیدترین آیفون‌های اپل را وارد بازار کند، به سراغ امضای مشاهیر رفته. روی این مدل‌های آیفون 13 امضای واقعی استیو جابز، ایلان ماسک، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شرکت روسی کاویار (Caviar) اینبار برای اینکه نسخه‌ای لوکس و گران‌قیمت از جدیدترین آیفون‌های اپل را وارد بازار کند، به سراغ امضای مشاهیر رفته. روی این مدل‌های آیفون 13 امضای واقعی استیو جابز، ایلان ماسک، ناپلئون بناپارت، مایکل جکسون و گریگوری راسپوتین حک شده است.

با وجودی که در حال حاضر کاویار این مدل‌ها را آماده کرده و می‌فروشد، خریداران ثروتمند این محصولات می‌توانند امضای افراد دیگری را هم درخواست کنند. برای مثال کاویار می‌تواند آیفون 13 مخصوص‌تان با امضای افرادی مانند کریستیانو رونالدو، هنری فورد و کوبی برایانت را هم تولید کند و البته با قیمت گزافی در اختیارتان قرار دهد. این محصولات شامل آیفون 13 مینی، پرو و پرو مکس می‌شود.

آیفون 13 کاویار با امضای مشاهیر

این سری از محصولات کاویار شامل 4 گوشی می‌شود که گران‌ترین آن‌ها مربوط به ژنرال فرانسوی، ناپلئون بناپارت است که در فاصله سال‌های 1804 تا 1814 بر بخش بزرگی از اروپا حکمرانی می‌کرد. قیمت این مدل از 75 هزار دلار شروع می‌شود که البته مربوط به مدل مینی است. خریداران می‌توانند در بالاترین نسخه آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت حافظه داخلی را سفارش دهند.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، برای ساخت این دستگاه از طلا استفاده شده اما تنها این موضوع باعث قیمت بالای آن نمی‌شود. کاویار تنها یک نمونه از آن را تولید می‌کند که حس خاصی را به خریدار ثروتمندش می‌دهد.

اگر به رنگ طلایی علاقه ندارید، می‌توانید به سراغ مدل ایلان ماسک بروید. این محصول از بدنه مشکی رنگ PVD با فریم تیتانیومی بهره می‌برد و طراحی‌اش به گونه‌ای است که شما را به یاد آسمان و ستاره‌هایش می‌اندازد. این موضوع اتفاقی نیست و همانطور که می‌دانید، ماسک مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس ایکس است.

از این مدل هم تنها یک نسخه تولید می‌شود که قیمت پایه‌اش نزدیک به 27 هزار دلار است. البته برای آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت حافظه، باید نزدیک به 29 هزار دلار در حساب بانکی‌تان پول داشته باشید.

مگر می‌شود از مشاهیر حرف زد و نام خالق آیفون در میان آن‌ها نباشد. کاویار مدلی با امضای استیو جابز هم تولید می‌کند که این آیفون هم بدنه مشکی رنگ دارد. امضای موجود روی پنل پشتی این آیفون، از روی مجله تایمز برداشته شده است.

قیمت این مدل از نزدیک به 27 هزار دلار شروع می‌شود و حداکثر به 28,870 دلار می‌رسد. این گوشی هم در یک نسخه تولید می‌شود.

مدل چهارم امضای مایکل جکسون را به خریدارش هدیه می‌کند. این نسخه هم مشکی رنگ است و امضای جکسون روی پنل پشتی‌اش به چشم می‌خورد. این محصول هم تنها در یک نسخه تولید می‌شود و قیمت پایه 24,540 دلاری دارد.

در نهایت با نسخه مخصوص آیپد پرو با تراشه M1 روبه‌رو هستیم که شامل پیامی از گریگوری راسپوتین است. این دستگاه که در ساختش از طلا استفاده شده، در نسخه 11 و 12.9 اینچی با قیمت پایه 91 هزار دلار قابل سفارش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابوالفضل قدومی پور
    ابوالفضل قدومی پور | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

    کلا خیلی از شرکت ها اینطورس شدن، چند وقت پیش مدیرعامل انویدیا کارت های RTX3090 رو امضا می کرد و می داد به مردم 😐،
    شما موجودی رو درست کنین، نمی خواد امضا کنید.
    دو روز دیگه :
    PS5 با امضای مارک سرنی و جیم رایان و سری ایکس و اس با امضای فیل اسپنسر 😑

مطالب پیشنهادی