ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر CAD آیفون 14 پرو
تکنولوژی

انتشار رندرهای CAD آیفون 14 پرو با حفره نمایشگر کپسولی و درگاه لایتنینگ

تقریبا هفته‌ای نیست که شایعه و اطلاعات جدیدی از سری آیفون 14 اپل منتشر نشود. بسیاری از شایعات به اعمال تغییراتی در طراحی این سری محصولات اشاره دارند. حالا رندرهای CAD آیفون 14 پرو منتشر ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

تقریبا هفته‌ای نیست که شایعه و اطلاعات جدیدی از سری آیفون 14 اپل منتشر نشود. بسیاری از شایعات به اعمال تغییراتی در طراحی این سری محصولات اشاره دارند. حالا رندرهای CAD آیفون 14 پرو منتشر شده که با نمایش حفره نمایشگر کپسولی به این احتمالات قوت می‌بخشد.

یکی از شایعات جدید منتسب به سری آیفون 14، به کارگیری قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در آن‌ها بود. این بار منابع به سراغ بخش دیگری رفته‌اند و طراحی آیفون 14 پرو را از طریق یک سری رندر CAD با جزئیات بالا نمایش داده‌اند.

رندرهای CAD آیفون 14 پرو

اپل طی چند سال گذشته در اغلب آیفون‌هایش از بریدگی ناچ روی نمایشگر آن‌ها استفاده کرده است. این بار اما به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد با حذف ناچ، به سراغ حفره نمایشگر کپسولی شکل برود. رندرهای CAD انتشار یافته از آیفون 14 پرو این موضوع را به وضوح تایید می‌کنند.

رندر CAD آیفون 14 پرو

طبق این فایل‌های CAD، آیفون 14 پرو در قاب جلویی از نمایشگری بهره می‌برد که میزبان یک حفره کپسولی شکل در کنار یک حفره دایره‌ای کوچک است. این بریدگی‌ها دوربین سلفی و حسگرهای فیس آیدی را در خود جای داده‌اند. بالای این قاب اسپیکر مکالمه قرار دارد.

در پنل پشتی اما تغییر خاصی را نسبت به نسل قبل شاهد نیستیم. این گوشی نیز احتمالا قرار است از یک ماژول مربعی شکل بزرگ بهره‌مند باشد. از موارد موجود در این ماژول می‌توان به دوربین اصلی سه‌گانه، فلش LED، حسگر LiDAR و میکروفن اشاره کرد. بیرون‌زدگی این ماژول از بدنه کمی زیاد به نظر می‌رسد.

نکته مهم دیگری که در این رندرها به چشم می‌خورد، استفاده مجدد از درگاه لایتنینگ است. به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها همچنان تمایلی به جایگزینی این درگاه با Type-C ندارند.

طبق گزارش‌ها، آیفون 14 پرو نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتزی را حفظ خواهد کرد. قلب تپنده این گوشی تراشه A16 Bionic اپل به همراه 6 گیگابایت رم خواهد بود. انتظار می‌رود که سیستم دوربین این گوشی برای اولین بار متشکل از دوربین 48 مگاپیکسلی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی