ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
خودرو

مینگ-چی کو: خودروی اپل در سال 2025 به تولید انبوه نمی‌رسد مگر با سازماندهی تیم پروژه

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل با انتشار توییتی می‌گوید تیم اپل کار که روی خودروی الکتریکی این شرکت کار می‌کند باید ظرف سه تا شش ماه آینده سازماندهی شوند تا این خودرو در سال 2025 بتواند ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل با انتشار توییتی می‌گوید تیم اپل کار که روی خودروی الکتریکی این شرکت کار می‌کند باید ظرف سه تا شش ماه آینده سازماندهی شوند تا این خودرو در سال 2025 بتواند به تولید انبوه برسد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، پروژه خودروی الکتریکی اپل از زمان تصویب آن در سال 2014 با مشکلات متعددی روبرو بوده است و حتی مدیر پروژه نیز چندین بار تغییر کرده. در نوامبر سال 2021، «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ با انتشار گزارشی اعلام کرد که اپل توسعه خودروی الکتریکی خود با قابلیت‌های کاملا خودران را تسریع بخشیده است.

مارک گورمن اعلام کرد اپل قصد دارد این خودروی الکتریکی را در سال 2025 به تولید انبوه برساند ولی به دلیل چالش‌های توسعه این هدف به تعویق می‌افتد.

تولید انبوه اپل کار در سال 2025

اکنون مینگ-چی کو با انتشار توییتی می‌گوید فعالیت تیم پروژه خودروی اپل یا همان اپل کار (Apple Car) مدتی است که متوقف شده است. سازماندهی مجدد این تیم ظرف سه تا شش ماه آینده برای دستیابی به هدف تولید انبوه تا سال 2025 ضروری است.

بر اساس گزارش گورمن، «کوین لینچ»، معاون فناوری اپل سال گذشته رهبری پروژه خودروهای الکتریکی را برعهده گرفت. کوین لینچ به دلیل فعالیت در بخش اپل واچ شناخته می‌شود. وی از سال 2013 در اپل مشغول فعالیت بوده و پیش از آن مدیر اجرایی ادوبی بود.

تاکنون شایعهٰ‌های بسیاری در مورد خودروی اپل منتشر شده و اکنون به نظر می‌رسد که اگر تیم این پروژه دوباره سازماندهی شود، این وسیله نقلیه می‌تواند در اولین زمان ممکن یعنی حدود سه سال دیگر به بازار عرضه شود.

در خبر دیگری پیشتر گفته شده بود که در پروسه تولید اپل کار یک شرکت مستقر در کره جنوبی نیز وارد شده است و مجموعه ماژول‌ها و تراشه‌های خودروی اپل قرار است با کمک این شرکت به صورت برون‌سپاری تولید شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی