ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت تازه سامسونگ برای مدلهای پیشین
تکنولوژی

سامسونگ با One UI 4.1، قابلیت‌های گلکسی S22 را به گوشی‌های قدیمی‌اش می‌آورد

جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی سری گلکسی S22 ویژگی‌های مخصوص به خودشان مانند اشتراک‌گذاری زنده گوگل Duo دارند، اما حالا کره‌ای‌ها می‌خواهند از طریق بروزرسانی رابط کاربری به نسخه One UI 4.1 این قابلیت‌ها را به ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی سری گلکسی S22 ویژگی‌های مخصوص به خودشان مانند اشتراک‌گذاری زنده گوگل Duo دارند، اما حالا کره‌ای‌ها می‌خواهند از طریق بروزرسانی رابط کاربری به نسخه One UI 4.1 این قابلیت‌ها را به گوشی‌های قدیمی‌‌شان اضافه کنند.

سامسونگ One UI 4.1 را به همراه گلکسی S22 و گلکسی تب S8 عرضه کرد و اکنون بنابر اعلام این شرکت، قرار است رابط کاربری مذکور از طریق یک آپدیت، در کنار سری‌های S21، نوت 20، زد فلیپ 3 و زد فولد 3، برای گوشی‌های سری A و دستگاه‌های تب S نیز عرضه شود.

این آپدیت تازه مجموعه‌ای از خصوصیات دوربین نظیر پاک‌کننده اشیاء، پشتیبانی از Expert RAW، یکپارچه‌سازی اسنپ‌چت و موارد بسیار دیگری را شامل خواهد شد. البته لازم به ذکر است که تمامی گوشی‌های دریافت‌کننده One UI 4.1 میزبان همه ویژگی‌های مرتبط با دوربین نخواهند بود و در حقیقت هرچه دستگاه شما جدید‌تر و قدرتمند‌تر باشد، ویژگی‌های بیشتری در رابطه با دوربین دریافت خواهید کرد.

آپدیت تازه سامسونگ برای مدلهای پیشین

قابلیت‌های One UI 4.1

اولین قابلیت اشتراک زنده گوگل Duo است که به شما امکان می‌دهد تا تصویر کار یا بازی را از طریق گوگل Duo با همکاران و دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، قابلیتی که تاکنون مختص برنامه‌های دیگری مانند نقشه گوگل، سامسونگ گالری و یوتیوب بوده است.

قابلیت دوم اشتراک‌گذاری بهبودیافته عکس از طریق Quick Share سامسونگ است که ارسال و دریافت عکس میان دستگاه‌های گلکسی را ساده‌تر می‌کند.

مورد بعدی این آپدیت کیبورد سامسونگ است که با ارتقای انجام شده توسط گرمرلی خطاهای تایپی را به حداقل می‌رساند و به خوانایی بیشتر نوشته‌های شما کمک خواهد کرد. همچنین گفتنی است که یک حساب 90 روزه گرمرلی نیز همراه این آپدیت برای کاربران واجد شرایط عرضه خواهد شد.  

همچنین بد نیست به این نکته نیز اشاره شود که هنوز زمانی برای عرضه این آپدیت از سوی سامسونگ تعیین نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی