ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A33 و A53 چهار نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد

سامسونگ با معرفی گوشی‌های گلکسی A53 و A33 از انتشار چهار نسخه اندروید برای آن‌ها خبر داد و البته این محصولات تا 5 سال هم بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد تا از این نظر تفاوتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۹

سامسونگ با معرفی گوشی‌های گلکسی A53 و A33 از انتشار چهار نسخه اندروید برای آن‌ها خبر داد و البته این محصولات تا 5 سال هم بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد تا از این نظر تفاوتی با پرچمدارهای کره‌ای‌ها مانند سری گلکسی S22 نداشته باشند.

یکی از مشکلات گوشی‌های اندرویدی نسبت به آیفون‌ها، مدت زمان دریافت بروزرسانی‌های سیستم عامل است. با این حال شرکت‌های مختلف در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتشان را افزایش دهند و حالا سامسونگ اعلام کرده که برای جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A یعنی گلکسی A33 و A53 تا 4 نسخه اندروید را منتشر خواهد کرد.

انتشار 4 نسخه اندروید برای گلکسی A33 و A53

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ بطور پیش فرض از اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 بهره می‌برند و با توجه به سیاست جدید کره‌ای‌ها، این محصولات تا اندروید 16 را دریافت خواهند کرد که البته با نسخه جدید One UI هم همراه خواهد بود.

در حال حاضر نمی‌توانیم درباره تغییرات اندروید 16 و رابط کاربری همراه آن اظهارنظری کنیم، با این حال دریافت 4 نسخه اندروید مسلما خبر خوشحال‌کننده‌ای برای خریداران این گوشی‌های هوشمند خواهند بود. علاوه بر این، کاربران گلکسی A53 و A33 تا 5 سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

با وجودی که گلکسی A33 و A53 تا چهار نسخه اندروید و البته نسخه‌های جدید One UI را دریافت خواهند کرد، تمام ویژگی‌های رابط کاربری سامسونگ در اختیار کاربران این دستگاه‌ها قرار نمی‌گیرند و احتمالا شاهد تفاوت میان One UI در پرچمدارها و گوشی‌های سری گلکسی A در سال‌های آینده خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farid47
    farid47 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    ارزش خرید ندارن چون :
    پورت هدفون حذف شده
    شارژر ندارن
    اسلات مجزا مموری کارت ندارن
    قیمتشون خیلی بالاست مخصوصا A33

مطالب پیشنهادی