ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O مشخص شد

گوگل به طور رسمی اعلام کرد که کنفرانس بزرگ سالانه توسعه دهندگان آن‌ها یعنی گوگل آی/او (Google I/O) در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت ماه به صورت آنلاین و تنها با حضور محدود برخی کارمندان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

گوگل به طور رسمی اعلام کرد که کنفرانس بزرگ سالانه توسعه دهندگان آن‌ها یعنی گوگل آی/او (Google I/O) در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت ماه به صورت آنلاین و تنها با حضور محدود برخی کارمندان و شرکا برگزار خواهد شد.

«الکس گارسیا کومرت» سخنگوی غول فناوری در بیانیه‌ای گفت:

«رویداد امسال در مقابل تعداد محدودی از مخاطبان حضوری پخش خواهد شد و کاملا رایگان و به صورت مجازی برای همه قابل دسترس است.»

طبق بیانیه گوگل که با «اینا فرید» خبرنگار Axios به اشتراک گذاشته شده است، این مخاطبان محدود که ظاهرا به رویداد دسترسی دارند عمدتا کارمندان این شرکت و برخی از شرکا این شرکت خواهند بود. در همین رابطه «سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل نیز در توییتر اعلام کرد که رویداد امسال به صورت زنده از Amphitheatre Shoreline محل برگزاری همیشگی آن در منطقه خلیج سان فرانسیسکو پخش خواهد شد.

طبق صفحه پرسش‌های متداول گوگل، ثبت نام در این رویداد رایگان خواهد بود و در ماه میلادی جاری آغاز خواهد شد. همچنین هیچ بلیتی برای آن در نظر گرفته نشده که با این وجود می‌توان گفت تمام کسانی که می‌خواهند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل شاهد چه اخباری خواهیم بود؟

گوگل

Google I/O سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و در سال 2021 غول موتور جستجو تصمیم گرفت آن را به عنوان یک رویداد آنلاین برگزار کند. در رویداد سال گذشته شاهد رونمایی‌های بزرگی از جمله طراحی «Material You» در اندروید 12، به‌روزرسانی‌هایی برای گوگل ورکسپیس (Google Workspace) و ادغام دو سیستم‌عامل Wear OS و تایزن سامسونگ که اکنون با نام Wear OS 3 شناخته می‌شود بودیم.

هنوز مشخص نیست که در رویداد سال جاری می‌توان انتظار چه به‌روزرسانی‌ها یا اخباری را داشت، اما با توجه به اینکه غول موتور جستجو قبلا اولین پیش‌نمایش اندروید 13 را منتشر کرده است، به نظر می‌رسد یکی از جنبه‌های تمرکز کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل روی این سیستم عامل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی