ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی برقی جگوار در عراق
اخبار خودرو

عرضه کراس اوور برقی جگوار در بازار عراق آغاز شد

خودروی برقی I-Pace به طور آزمایشی در دسترس رانندگان عراقی قرار می‌گیرد. این ماشین متعلق به کمپانی انگلیسی جگوار است که چندی پیش دفتر مرکزی خود را در شهر عراق افتتاح کرد. رونمایی از خودروی ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

خودروی برقی I-Pace به طور آزمایشی در دسترس رانندگان عراقی قرار می‌گیرد. این ماشین متعلق به کمپانی انگلیسی جگوار است که چندی پیش دفتر مرکزی خود را در شهر عراق افتتاح کرد.

رونمایی از خودروی برقی جگوار در عراق بدون شک یک تحول بزرگ در این کشور عربی به حساب می‌آید؛ کشوری که سال‌ها به سبب حوادث و اتفاقات بد، سرفصل اخبار رسانه‌های جهان بوده است. در حال حاضر نیز عراق از وضعیت چندان خوبی برخوردار نیست، اما جگوار تمام الکتریکی می‌تواند نقطه شروع تغییرات محسوب شود.

خودروی آی پیس به طور کامل با انرژی تجدیدپذیر کار می‌کند. این امر نشان می‌دهد که عراق در تقلا برای بهبود اقتصاد و وضعیت معیشتی مردمی است که سال‌ها در ناآرامی به سر برده‌اند.

آی پیس جگوار در عراق

هنوز مشخص نیست که چطور یک ماشین برقی می‌تواند در عراق کار کند و آیا ایستگاه‌های شارژ به راحتی در دسترس مالکین آینده خودروهای آی پیس قرار می‌گیرند یا خیر. به هر حال نمی‌توان از پیشرفت حاصل چشم‌پوشی کرد. البته جگوار ترتیب ایستگاه‌های شارژ را می‌دهد، ولی مسئولین کشوری و محلی عراق باید به فکر تأمین انرژی باشند. بد نیست بدانید این کشور به سبب کشمکش‌های اخیر با ایران، برای تأمین انرژی خود به ترکیه و عربستان سعودی روی آورده است.

عرضه خودروی برقی جگوار در عراق برای نخستین بار به یک امید واقعی برای بهبود اشاره می‌کند. چه کسی می‌داند؟ شاید اثر پروانه‌ای این تغییر بزرگ به زودی در بخش گردشگری کشور احساس شود.   یک خودروی برقی با مهندسی بریتانیایی و طراحی خودروساز هندی که از قرارداد ساخت در اتریش استفاده می‌کند و اکثر قطعات مهم را از لهستان می‌خرد، درهای خود را به روی جهان جدیدی در خاورمیانه باز کرده است. بدون شک جهان جای بهتری می‌شود اگر به جای جنگ‌های بی‌ثمر و ظالمانه، دست دوستی و همکاری به سمت یکدیگر دراز کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Galaxy S
    Galaxy S | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    بریم پراید برقی بسازیم😂

    • Hero007
      Hero007 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      اطلاعاتت ضعیفه چون پراید برقی و سمند برقی و ... سالها قبل ساخته شده بود ولی نه با فناوری امروزی

مطالب پیشنهادی