ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر لو رفته از پیکسل 7
تکنولوژی

پیکسل 7 گوگل احتمالا شهریورماه معرفی می شود

شرکت گوگل گوشی‌های پرچمدار پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را مهرماه معرفی کرد ولی ظاهرا امسال قصد دارد نسل بعدی یعنی سری پیکسل 7 را یک ماه زودتر و احتمالا در شهریورماه رونمایی کند. ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

شرکت گوگل گوشی‌های پرچمدار پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را مهرماه معرفی کرد ولی ظاهرا امسال قصد دارد نسل بعدی یعنی سری پیکسل 7 را یک ماه زودتر و احتمالا در شهریورماه رونمایی کند.

گوگل سرگرم آماده شدن برای معرفی نسل بعدی پیکسل است و شایعاتی در خصوص پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو (که به ترتیب با اسامی رمز چیتا و پنتر نیز شناخته می‌شوند) لو رفته که نشان می‌دهد  برنامه زمانی عرضه نسل بعدی این پرچمداران احتمالا تغییر کرده است.

بر اساس آخرین گزارشات، اطلاعات لو رفته خبر از آن می‌دهند که گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 7 ممکن است زودتر از برنامه عرضه همیشگی گوگل به بازار بیایند، این زمان عرضه احتمالا کمی زودتر از اکتبر (مهرماه) و در ماه سپتامبر (شهریورماه) خواهد بود.

رندر لو رفته از پیکسل 7

مشخصات احتمالی سری پیکسل 7 گوگل

انتظار می‌رود پیکسل 7 نمایشگری 6.3 اینچی و در طرف مقابل پیکسل 7 پرو نمایشگر 6.7 اینچی داشته باشد. مدل پرو طبق گفته‌ها از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد و در بخش پنل از LTPO بهره خواهد برد.

در سوی دیگر مدل پیکسل 7 نمایشگر LTPO نخواهد داشت و نرخ رفش تصویر آن 90 هرتز است. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل فعلی پیکسل 6 نازک‌تر و کوچک‌تر خواهد بود که می‌تواند به معنای استفاده از یک باتری کوچک‌تر در آن باشد.

رندر لو رفته از پیکسل 7

در بخش سخت‌افزار این گوشی‌ها از نسل دوم پردازنده‌ ساخت خود گوگل یعنی تنسور استفاده خواهند کرد. همچنین طبق رندری که اخیرا از پیکسل 7 لو رفته به نظر می‌رسد طراحی اصلی بدون تغییر مانده اما بهینه‌سازی‌هایی جزئی در محصول نهایی وجود خواهند داشت.

به هر صورت شاید هنوز کمی برای تایید این شایعات زود باشد اما گوگل با اطلاعات لو رفته از این پرچمداران طی سال‌های اخیر اثبات کرده که نمی‌تواند در خصوص گوشی‌های پیکسل مخفی‌کاری چندانی به خرج دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hooman Johig
    Hooman Johig | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

    اینهمه صبر کردم که این هیولا وارد بازار بشه پیکسل۷پرو یک تکنولوژی جدید

  • MAHLA KH
    MAHLA KH | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

    کی میره پیکسل 7 پیویو گوگل رو بخره آخه

مطالب پیشنهادی