ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به تغییرات تویوتا هایلوکس جدید

شرکت تویوتا از نسخه فیس‌لیفت هایلوکس برای بازارهای استرالیا و تایلند رونمایی کرد. تغییرات رخ داده شامل بروزآوری‌های محدود ظاهری و فنی بوده و پیش‌بینی می‌شود در بازار اروپا این نسخه به جای مدل 2021 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

شرکت تویوتا از نسخه فیس‌لیفت هایلوکس برای بازارهای استرالیا و تایلند رونمایی کرد. تغییرات رخ داده شامل بروزآوری‌های محدود ظاهری و فنی بوده و پیش‌بینی می‌شود در بازار اروپا این نسخه به جای مدل 2021 به عنوان مدل 2020 به فروش برسد.

تویوتا هایلوکس 2021

در نگاه نخست به فیس‌لیفت هایلوکس، پیدا کردن تغییرات کار سختی به نظر می‌رسد، اما با کمی دقت بیشتر می‌توان متوجه شکل جدید جلوپنجره شدکه بسته به تریم دارای رنگ مشکی یا نقره‌ای خواهد بود. علاوه‌بر تغییر شکل، ابعاد جلوپنجره نسبت به قبل بزرگ‌تر نیز شده است.

تویوتا هایلوکس 2021

طراحان تویوتا در قاب و گرافیک چراغ‌های جلو و همچنین چراغ‌های LED روشنایی در روز هایلوکس 2021 هم بازنگری کرده‌اند. این فرمول در نمای عقب نیز پیاده‌سازی شده و چراغ‌های تازه هایلوکس را مدلی بروزتر نشان می‌دهند.

فیس‌لیفت تویوتا هایلوکس

در داخل کابین، دامنه تغییرات محدودتر احساس می‌شود. در تایلند و استرالیا مدل‌های رده‌بالا به نمایشگری جدید برای سیستم اینفوتینمنت و یک صفحه دیجیتال کوچک در پشت فرمان مجهز خواهند شد. در کنار نمایشگر اصلی چند دکمه فیزیکی برای تنظیم صدا و امکانات دیگر تعبیه شده است. تویوتا می‌گوید سیستم اینفوتینمنت هایلوکس 2021 از اپل کارپلی و اندروید اوتو پشتیبانی می‌کند.

تویوتا هایلوکس 2021

خودروساز ژاپنی نسخه فیس‌لیفت هایلوکس را با موتور 2.8 لیتری چهار سیلندر و توربودیزل جدید عرضه خواهد کرد. این موتور توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را دارد. البته گشتاور 500 نیوتن متری مختص مدل مجهز به گیربکس خودکار است و در مدل دستی موتور مذکور به گونه‌ای تنظیم شده که 420 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

تویوتا هایلوکس 2021

در استرالیا پیکاپ محبوب ژاپنی‌ها با موتور 2.4 لیتری توربودیزل و موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر بنزینی نیز قابل انتخاب خواهد بود. به غیر از لیست پیشرانه‌ها تویوتا در سیستم تعلیق هایلوکس 2021 هم بازنگری کرده تا ضمن حفظ توانمندی‌های آفرود میزان راحتی خودرو ارتقا یابد. این بازنگری‌ها شامل مواردی مثل تنظیم دقیق کمک‌فنرها، استفاده از بوش‌های جدید و طراحی بهتر فنر شمش (برگه‌ای) می‌شود.

نمای درون کابین تویوتا هایلوکس 2021
هایلوکس 2021 با سیستم صوتی JBL به فروش خواهد رسید

تمامی مدل‌های 4×4 هایلوکس 2021 که از گیربکس اتوماتیک در آنها استفاده شده باشد، همانند مدل‌های دستی توانایی کشش باری به وزن 3.5 تن را خواهند داشت. این رقم در مدل‌های 4×2 برابر با 2.8 تن اعلام شده است. تویوتا هایلوکس در استرالیا بسیار پرطرفدار بوده و انتظار می‌رود با آپدیت‌های صورت گرفته جایگاه آن نزد مشتریان بیش از پیش تثبیت شود. فروش این پیکاپ محبوب از ماه آگوست (مرداد) در استرالیا آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است تویوتا در کنار هایلوکس از فیس‌لیفت شاسی‌بلند هفت‌نفره فورچنر (Fortuner) نیز پرده‌برداری کرده است. این شاسی‌بلند جان‌سخت هم در استرالیا پرفروش بوده و به لحاظ مشخصات فنی اشتراکات فراوانی با هایلوکس دارد.

سوالات متداول کاربران درباره تویوتا هایلوکس 2021


مشخصات فنی تویوتا هایلوکس 2021 چیست؟

نسخه فیس‌ لیفت هایلوکس با موتور 2.8 لیتری چهار سیلندر و توربودیزل جدید عرضه شده است. این موتور توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را دارد.

قیمت ماشین تویوتا هایلوکس 2021 چقدر است؟

این خودرو با قیمت حدود 2 میلیارد تومان به فروش می رسد.

تویوتا هایلوکس 2021 چه ویژگی های ظاهری دارد؟

تویوتا هایلوکس 2021 از نظر ظاهری تغییرات محسوسی نداشته است. از جمله تغییرات این خودرو می توان به شکل چراغ ها، گلگیر جلو و عقب و تغییراتی در کابین اشاره کرد که کاربری خودرو را بهبود بخشیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • saeed_u
    saeed_u | ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

    مترجم محترم جناب آقای سعید علیپور وقتی اشکالات ترجمه بیان میشه شرط ادب که بعد از تصحیح یه تشکر بشه
    چیزی از کسی کم نمیشه ولی نشون میده که به خواننده اهمیت میدید

  • saeed_u
    saeed_u | ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

    لطفاً متن تصحیح بفرمایید این دومین فیس لفت تویوتا هایلوکس هست نه اولین

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

      با سلام، دوست گرامی دقیقا کدوم قسمت باید تصحیح بشه؟

      • saeed_u
        saeed_u | ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

        وجدانا یعنی کامنت نخواندید! شما که متن تصیح کردید بعد می‌پرسید کجا!
        اصلا مهم نیست ولی من برای خودتون گفتم

مطالب پیشنهادی