ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس نورد
موبایل

وان پلاس نورد ۳ احتمالا از شارژ سریع ۱۵۰ واتی و نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد

اخیرا برخی از مشخصات هیجان انگیز احتمالی وان پلاس نورد ۳ منتشر شده؛‌ موبایلی که انتظار می‌رود در تابستان پیش رو معرفی شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قلب تپنده وان پلاس نورد ۳ چیپست ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

اخیرا برخی از مشخصات هیجان انگیز احتمالی وان پلاس نورد ۳ منتشر شده؛‌ موبایلی که انتظار می‌رود در تابستان پیش رو معرفی شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قلب تپنده وان پلاس نورد ۳ چیپست دیمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود. جدیدترین موبایلی که با این چیپست معرفی شده، ردمی K50 اس که از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 بهره می‌برد. انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۳ هم با ۱۲ گیگابایت رم همراه شود.

گفته شده وان پلاس نورد ۳ به نمایشگر ۶.۷ اینچی با پنل امولد و با رزولوشن +fHD (به عبارتی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل) مجهز خواهد شد. این نمایشگر همچنین از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در گوشه بالا سمت چپ آن حفره نمایشگر تعبیه شده است.

وان پلاس نورد ۳ با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های پشتی سه گانه همراه خواهد شد. دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با گشودگی دیافراگم f1.8 دارد. سنسور پشتی دیگر با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی احتمالا وظیفه ثبت عکس‌های فوق عریض را به عهده خواهد داشت و در نهایت یک سنسور ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید مشابه وان پلاس نورد ۲ در نظر گرفته خواهد شد.

وان پلاس نورد

در بخش باتری شاهد ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم. علاوه بر این از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌شود. سایر مشخصات وان پلاس نورد ۳ شامل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و موتور لمسی خطی محور X هستند.

هفته قبل سازمان صدور گواهینامه‌های اجباری چین (3C) گواهینامه شارژ ۱۶۰ واتی برای یک گوشی وان پلاس را صادر کرده بود که به نظر می‌رسید مربوط به یک مدل 5G از وان پلاس باشد. اما حالا شک‌ها بیشتر شده و تصور می‌شود که وان پلاس نورد ۳ شارژر ۱۵۰ واتی داشته باشد.

یکی از گوشی‌هایی که احتمالا قرار است به زودی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی معرفی شود، ریلمی GT Neo 3 است که هفته آینده در دوم فرودین ۱۴۰۱ با پشتیبانی از استاندارد SuperVOOC ریلمی معرفی می‌شود.

تصاویر مطلب مربوط به گوشی وان پلاس نورد ۲ هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی