ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتو G 5G 2022
موبایل

تصاویر و مشخصات موتورولا موتو G 5G 2022 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

چند ماه پیش رندرهایی از یک گوشی هوشمند موتورولا با اسم رمز «Austin» منتشر شد که اشاره به حفره دوربین سلفی روی نمایشگر و دوربین سه گانه پشتی با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره داشت. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

چند ماه پیش رندرهایی از یک گوشی هوشمند موتورولا با اسم رمز «Austin» منتشر شد که اشاره به حفره دوربین سلفی روی نمایشگر و دوربین سه گانه پشتی با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره داشت. رندرهایی که اخیرا منتشر شده جزئیات قبلی را تایید می‌کند و در عین حال اطلاعاتی از مشخصات این گوشی که احتمالا موتو G 5G 2022 است را در اختیارمان می‌گذارد.

موتو G 5G 2022

این اطلاعات که توسط OnLeaks منتشر شده اشاره دارد که موبایل Austin‌ با نام موتورولا موتو G 5G (2022) و با کد XT2213 روانه بازار خواهد شد. این گوشی نمایشگر ۶.۶ اینچی خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون 750G بهره خواهد برد. به این ترتیب می‌توان گفت که با یک میان‌رده با پشتیبانی از 5G طرف هستیم. موتو G 5G 2022 همچنین از اندروید ۱۱ بهره می‌برد که با توجه به عرضه اندروید ۱۲ از چند ماه پیش و حتی عرضه نسخه توسعه‌دهندگان اندروید ۱۳ کمی عجیب است.

موتو G 5G 2022

در سمت راست فریم موتو G 5G 2022 کلید ولوم در کنار پاور به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت با کلید پاور یکپارچه است. در فریم پایین هم پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حفره‌های میکروفن و اسپیکر تعبیه شده‌اند.

گفته شده که موتو G 5G 2022 ضخامت ۹.۳ میلی‌متری دارد که البته در بخش ماژول‌های دوربین به ۱۰.۷ میلی‌متر می‌رسد. انتظار می‌رود این موبایل با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران برسد و امکان افزودن حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت را هم داشته باشد.

موتو G 5G 2022

در پشت این گوشی میان‌رده دوربین سه گانه شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی (احتمالا فوق عریض) و ۲ مگاپیکسلی (احتمالا عمق‌سنج یا ماکرو) قرار گرفته است. انتظار می‌رود موتو G 5G 2022 از میانه خرداد ۱۴۰۱ به بعد و با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی