ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی آیفون SE 3 ظرفیت باتری آن را برملا کرد [تماشا کنید]

آیفون SE 2022 ارزان‌ترین آیفون 5G بازار است که از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. حالا ویدیوی کالبدشکافی آیفون SE 3 منتشر شده که از افزایش ظرفیت باتری آن نسبت به نسل گذشته‌اش خبر می‌دهد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

آیفون SE 2022 ارزان‌ترین آیفون 5G بازار است که از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. حالا ویدیوی کالبدشکافی آیفون SE 3 منتشر شده که از افزایش ظرفیت باتری آن نسبت به نسل گذشته‌اش خبر می‌دهد. این گوشی هوشمند همچنین امتیاز تعمیرپذیری 5.5 از 10 را دریافت کرده است.

کالبدشکافی آیفون SE 3

کانال یوتیوب «PBKreviews» این گوشی اپل را کالبدشکافی کرده که از طریق آن، با قطعات داخلی این آیفون کامپکت آشنا می‌شویم. طبق این ویدیو، اپل برای آیفون SE 2022 از یک باتری 2018 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از باتری 1821 میلی آمپر ساعتی نسل قبلش ظرفیت بالاتری دارد.

همین افزایش ظرفیت باتری ظاهرا باعث شده که افزایش وعده شارژدهی بیشتر نسبت به نسل قبلی را به کاربران بدهد، البته نباید از تراشه کم‌مصرف‌تر A15 Bionic هم غافل شد. به گفته اپل، این گوشی هوشمند تا دو ساعت بیشتر می‌تواند ویدیو پخش کند و همچنین در زمینه پخش موسیقی هم تا 10 ساعت شارژدهی بالاتری دارد.

این آیفون جدید همچنین به مودم اسنپدراگون X57 مجهز شده که در وب‌سایت کوالکام وجود ندارد. بنابراین با یک مدل اختصاصی روبه‌رو هستیم که برای اپل طراحی شده است. این مودم از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، اما خبری از موج میلی‌متری نیست و تنها کاربران به باندهای زیر 6 گیگاهرتز دسترسی پیدا می‌کنند.

این گوشی هوشمند اپل از 4 گیگابایت رم بجای 3 گیگابایت رم بهره می‌برد و با تراشه A15 Bionic، قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حالت کلی طراحی داخلی نسل سوم آیفون SE تفاوت کمی با نسل قبلی‌اش دارد. این کانال یوتیوب به گوشی اپل امتیاز تعمیرپذیری 5.5 از 10 داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی