ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو F4 با اسنپدراگون 870 در گیک‌بنچ رویت شد

پوکو F4 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های بازار است که تا به امروز چندین تاییدیه از جمله تاییدیه FCC را دریافت کرده است. حالا این گوشی هوشمند در گیک‌بنچ حاضر شده که برخی مشخصاتش مانند اسنپدراگون ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

پوکو F4 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های بازار است که تا به امروز چندین تاییدیه از جمله تاییدیه FCC را دریافت کرده است. حالا این گوشی هوشمند در گیک‌بنچ حاضر شده که برخی مشخصاتش مانند اسنپدراگون 870 را برملا می‌کند.

شایعات پوکو F4 را نسخه جهانی ردمی K40S می‌دانند؛ گوشی هوشمندی که همین چند روز پیش با تراشه اسنپدراگون 870 معرفی شد. حالا نتایج بنچمارک گیک‌بنچ چنین احتمالی را قوت می‌بخشد چرا که با همان چیپ کوالکام برای گوشی F4 روبه‌رو هستیم.

مشخصات پوکو F4

گوشی حاضر در بنچمارک گیک‌بنچ شماره مدل 22021211RG را یدک می‌کشد و به 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 مجهز شده است. همچنین همانطور که گفتیم، قدرت آن را اسنپدراگون 870 تامین می‌کند، همان تراشه‌ای که در پوکو F3 هم وجود دارد.

پوکو F4

این گوشی هوشمند توانسته در بخش تک و چند هسته‌ای این بنچمارک به ترتیب امتیازهای 1028 و 3391 را کسب کند که از عملکرد مناسبش خبر می‌دهد.

اگر پوکو F4 همان ردمی K40S با برندی متفاوت باشد، باید منتظر گوشی هوشمندی با نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز و محافظ گوریلا گلس 5 باشیم. همچنین کاربران این دستگاه به اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 دست پیدا می‌کنند.

احتمالا گوشی آینده پوکو در نسخه‌های مختلف با 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی داشته باشد که سنسور اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد.

ردمی K40S
ردمی K40S

از سایر مشخصات احتمالی پوکو اف ۴ می‌توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی فریم و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد. این دستگاه احتمالا از یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر و حاشیه‌های کمی در اطرافش بهره می‌برد.

با توجه به دریافت چندین تاییدیه و البته رویت این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ، احتمالا پوکو به‌زودی از آن رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی