ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استودیو دیسپلی اپل
تکنولوژی

مانیتور استودیو دیسپلی اپل از ۶۴ گیگابایت حافظه و کابل برق جداشدنی بهره می‌برد

نمایشگر استودیو دیسپلی اپل اکنون در فروشگاه‌های این شرکت عرضه می‌شود و علاقه‌مندان در نقاط مختلف جهان توانسته‌اند محصول جدید اپل را خریداری کنند. این امر موجب شده تا برخی ابهامات نسبت به مشخصات سخت‌افزاری ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

نمایشگر استودیو دیسپلی اپل اکنون در فروشگاه‌های این شرکت عرضه می‌شود و علاقه‌مندان در نقاط مختلف جهان توانسته‌اند محصول جدید اپل را خریداری کنند. این امر موجب شده تا برخی ابهامات نسبت به مشخصات سخت‌افزاری و امکانات آن برطرف شود. برای مثال به نظر می‌رسید که استودیو دیسپلی برخلاف پرو دیسپلی XDR، از کابل برق مخصوصی استفاده کند که امکان جدا کردن آن وجود نداشته باشد. اما حالا مشخص شده که کابل مذکور را می‌توان از دستگاه جدا کرد، البته کاربران برای این کار به ابزار مخصوصی نیاز خواهند داشت.

اپل در وب سایت خود اعلام کرده که کابل برق استودیو دیسپلی قابلیت جدا شدن ندارد و حتی تعدادی از خریداران هم پس از بررسی محصول به همین نتیجه رسیده بودند؛ زیرا با دست خالی نمی‌توان آن را جدا کرد. اکنون یکی از کاربران در توییتر نشان داده که اپل ابزاری اختصاصی را برای جداسازی کابل از نمایشگر جدید خود در نظر گرفته است.

جزئیات بیشتر از استودیو دیسپلی اپل

شایان ذکر است که ابزار طراحی شده برای جداسازی کابل برق در نمایشگر استودیو دیسپلی برای عرضه عمومی در دسترس قرار نخواهد گرفت و اپل آن را تنها در اختیار تکنسین‌های خود برای تعویض کابل یا انجام سایر امور قرار می‌دهد. در تصویر منتشر شده از این ابزار به نظر می‌رسد که سیم خارج شده از دستگاه به دور آن می‌پیچد و پس از آن می‌تواند نقش یک اهرم را ایفا کند.

استودیو دیسپلی اپل
ابزار مورد نیاز برای جداسازی کابل برق استودیو دیسپلی

حتی اگر خریداران استودیو دیسپلی از ابزاری مشابه در خانه بهره ببرند، باز هم نمی‌توانند اقدام به تعویض کابل برق دستگاه خود کنند؛ زیرا اپل کانکتور برق اختصاصی را روی آن تعبیه کرده و احتمالا درجایی دیگر نمی‌توان آن را تهیه کرد. تنها خبر خوب برای مشتریان این است که در صورت خرابی کابل، نیازی به تعویض سایر اجزای دستگاه وجود ندارد و هزینه تعمیرات کاهش پیدا می‌کند. اپل تاکنون جزئیات مرتبط با هزینه‌های نمایشگر خود را منتشر نکرده؛ اما کاربران می‌توانند از طرح +AppleCare با مبلغ ۱۴۹ دلار بهره ببرند که علاوه‌بر پوشش آسیب‌ها، یک سال خدمات پس از فروش بیشتر را هم به همراه خواهد داشت.

از دیگر جزئیات مشخص شده پس از عرضه استودیو دیسپلی به بازار می‌توان به حجم حافظه داخلی آن اشاره کرد که برابر با ۶۴ گیگابایت است. همچنین نسخه ۱۵.۴ سیستم‌عامل iOS روی آن نصب شده؛ اما تنها ۲ گیگابایت از حافظه داخلی را اشغال کرده است و کاربران به فضای مناسبی جهت افزودن قابلیت‌های آتی دسترسی خواهند داشت. وظیفه انجام امور پردازشی هم بر دوش تراشه A13 اپل گذاشته شده که در گذشته شاهد استفاده از آن در آیفون ۱۱ بوده‌ایم.

استودیو دیسپلی اپل

استفاده از تراشه موبایل قدرتمند در کنار سیستم عامل داخلی موجب شده قابلیت‌هایی مثل Center Stage برای وبکم نمایشگر جدید اپل فعال شود که وظیفه آن، تضمین قرارگیری اشخاص در وسط کادر هنگام تماس‌های تصویری است و در گذشته روی آیپد هم قرار گرفته است. لنز فوق عریض وبکم می‌تواند زاویه دید ۱۲۲ درجه‌ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد و به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی