ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن اخبار من
تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن اخبار من؛ دسترسی به اخبار ایران و جهان در گوشی

در دنیای امروز، اتفاقات بسیار زیادی در جهان رخ می‌دهند که شاید اطلاع داشتن از تمام آن‌ها تا حدی کار سختی باشد. از سوی دیگر، اخبار جعلی و نه چندان معتبر نیز در سطح اینترنت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

در دنیای امروز، اتفاقات بسیار زیادی در جهان رخ می‌دهند که شاید اطلاع داشتن از تمام آن‌ها تا حدی کار سختی باشد. از سوی دیگر، اخبار جعلی و نه چندان معتبر نیز در سطح اینترنت بسیار زیاد وجود دارد که در هیچ موردی نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. به همین منظور اپلیکیشن اخبار من می‌خواهد جدیدترین اخبار معتبر ایران و سرتاسر جهان را به کاربران ارائه کند.

اگر از آن دسته کاربران هستید که اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی یا موارد بسیار زیاد دیگری را دنبال می‌کنید، اپلیکیشن اخبار من برای شما طراحی شده. در این مطلب از دیجیاتو آن را معرفی خواهیم کرد.

معرفی اپلیکیشن اخبار من

اپلیکیشن اخبار من

شاید یکی از مشکلات سایت‌های خبری، صفحات وب باشد. در واقع جابجایی بین صفحات مختلف وب برای بسیاری از کاربران سخت بوده و به همین منظور استفاده از یک اپلیکیشن برای این دسته از افراد کاملا اولویت محسوب می‌شود. اپلیکیشن اخبار من، هیچ ارتباطی به صفحات وب ندارد و تمام اخبار آن را در قالب پلتفرم اختصاصی آن می‌توانید بخوانید.

علاوه بر این، رابط کاربری اپلیکیشن، به عنوان یک پلتفرم خبری بسیار خوب طراحی شده و علاوه بر ساده بودن، از نظر بصری نیز تجربه لذت‌بخشی را ارائه می‌کند.

با این حال، برای دوری از اخبار نامعتبر و جعلی، در این اپلیکیشن تلاش شده تا اخبار تمام خبرگزاری‌های رسمی و معتبر کشور از جمله ایسنا، ایرنا، باشگاه خبرنگاران جوان، تسنیم، ورزش 3 و موارد بسیار زیاد دیگری پوشش داده شود. بنابراین اخباری در این پلتفرم قرار می‌گیرند که توسط خبرگزاری‌های رسمی و معتبری منتشر شده‌اند.

اپلیکیشن اخبار من

موضوعات پوشش داده شده توسط اخبار من نیز باعث می‌شود تا برای بسیاری از کاربران مناسب باشد. در واقع اخبار موضوعاتی از جمله سیاسی، اقتصادی، ورزشی، حوادث، فرهنگی، هنری و حتی تکنولوژی را در آن می‌توانید پیدا کنید.

تمام اخبار علاوه بر اینکه در پلتفرم اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند، به صورت آنی نیز می‌توان برای آن‌ها نظرات خود را ثبت کرد و به شکل گفتگو آن‌ها را ادامه داد.

امکان شخصی سازی نیز در اپلیکیشن فراهم شده و کاربران می‌توانند موضوعات خبری مورد علاقه خود را مشخص کنند تا فقط اخبار مربوط به آن موضوع در دسته مخصوص «منتخب» که در نوار پایین صفحه مشخص است را بررسی کنند.

بخش‌های مختلف اپلیکیشن اخبار من

اپلیکیشن اخبار من

همانطور که اشاره کردیم، اپلیکیشن ساختار و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و در آن از منوی‌های پیچیده هیچ خبری نیست. در همان صفحه اصلی تمام موارد مورد نیاز کاربران جمع‌آوری شده است.

صفحه اصلی اپلیکیشن اخبار من، شامل چندین بخش مختلف می‌شود. در بالاترین قسمت نوار بسیار کوچکی قرار گرفته که دسته‌بندی اخبار را می‌توان با آن مشخص کرد. به عنوان مثال با انتخاب دسته‌بندی تکنولوژی، فقط اخبار حوزه تکنولوژی از خبرگزاری‌های معتبری مانند دیجیاتو به شما نمایش داده خواهد شد. هنگام انتخاب دسته‌بندی‌های دیگر نیز اخبار مربوط آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

پس از نوار دسته‌بندی، نوار کوچک دیگری در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار گرفته که موضوعات ترند شده و مهم این روزها را نشان می‌دهد. به عنوان مثال با ورود به دسته‌بندی تکنولوژی، مواردی مانند «اپل»، «سامسونگ»، «روسیه» و «اینترنت» در این نوار مشخص خواهند شد که طی چند روز گذشته اخبار زیادی درباره آن‌ها در سایت‌های مختلف منتشر شده است.

اپلیکیشن اخبار من

صفحه اصلی که همان دسته‌بندی «تمام اخبار» محسوب می‌شود، بخش دیگری تحت عنوان «سوژه‌های بحث برانگیز» دارد که اخبار پربازدید و جنجالی چند روز گذشته را در آن می‌توان مشاهده کرد.

در بخش بندی نیز تمام اخبار یک دسته‌بندی به ترتیب زمانی برای شما مشخص خواهند شد که می‌توانید آن‌ها را مرور کنید.

از دیگر نکات مثبت اپلیکیشن می‌توان به سرعت بسیار بالا بارگزاری اخبار و مطالب آن اشاره کرد که حتی اگر اینترنت ضعیفی داشته باشید نیز می‌توانید اخبار را روی گوشی‌های همراه خود دنبال کنید. همچنین طراحان در این اپلیکیشن از تبلیغات استفاده نکرده‌اند و در بین مرور اخبار با این دسته از محتواهای آزاردهنده مواجه نخواهید شد.

دانلود اپلیکیشن اخبار من

اپلیکیشن اخبار من

اخبار من هم اکنون برای گوشی‌های اندروید عرضه شده و در ادامه می‌توانید از استورهای کافه بازار یا مایکت آن را دانلود کنید.

طراحی اپلیکیشن و ساخت آن بسیار خوب بوده و اکثر نظرات ثبت شده درباره آن توسط کاربران نیز رضایت آن‌ها را نشان می‌دهد. درست مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، تیم اخبار من نیز برای اپلیکیشن خود به صورت مداوم به‌روزرسانی‌هایی منتشر می‌کنند.

اخبار من

اخبار من

سازنده: اخبار من قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
مطالب پیشنهادی