ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد DJI M30 با قابلیت پرواز در باد و باران شدید معرفی شد

شرکت DJI از یک پهپاد سازمانی جدید با نام Matrice 30 یا M30 رونمایی کرد که از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد. این پهپاد می‌تواند در هوای بارانی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

شرکت DJI از یک پهپاد سازمانی جدید با نام Matrice 30 یا M30 رونمایی کرد که از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد. این پهپاد می‌تواند در هوای بارانی شدید و همچنین وزش شدید باد پرواز کند. قیمت پایه این پهپاد DJI از 9,999 دلار شروع می‌شود.

پهپاد DJI M30 می‌تواند در دمای منفی 20 تا 50 درجه سلسیوس دوام بیاورد و از یک کنترلر با پشتیبانی از استاندارد IP54 بهره می‌برد. این پهپاد DJI با فشار یک دکمه جمع می‌شود و می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

این پهپاد می‌تواند تا 41 دقیقه پرواز کند، اما کیس قابل شارژ آن می‌تواند ظرفیت باتری‌اش را در مدت 30 دقیقه از 20 به 90 درصد برساند. این محصول از یک داک مخصوص بهره می‌برد که امکان انجام پرواز‌های خودکار را فراهم می‌کند.

پهپاد DJI M30

داک DJI از یک ایستگاه هواشناسی داخلی، دوربین‌های نظارتی، آنتن‌ها، قابلیت شارژ سریع باتری و پشتیبانی از ماموریت‌های با شعاع 7 کیلومتری بهره می‌برد. این داک به برق جداگانه و دسترسی به اینترنت نیاز دارد، البته باتری داخلی‌اش می‌تواند تا مدتی دوام بیاورد و همچنین از دانگل 4G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و قیمت پهپاد DJI M30

DJI برای این پهپادش از یک سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی 1/2 اینچی CMOS استفاده کرده که از زوم اپتیکال 5 تا 16 برابری و حداکثر زوم دیجیتال 200 برابری پشتیبانی می‌کند. این پهپاد همچنین به یک دوربین 12 مگاپیکسلی عریض مجهز شده و می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه بگیرد.

DJI همچنین برای این پهپادش از یک فاصله‌یاب لیزری استفاده کرده که می‌تواند مختصات دقیق اجسام را از فاصله 1200 متری نشان دهد. این محصول در مدل M30T هم از راه می‌رسد که از یک دوربین حرارتی بهره می‌برد.

پهپاد DJI M30

قیمت پایه پهپاد DJI M30 برابر 9,999 دلار است در حالی که M30T با قیمت 14 هزار دلار روانه بازار می‌شود. این محصولات با کنترلر RC Plus با نمایشگر بزرگ 7 اینچی و همچنین دو باتری پهپاد در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. DJI در ماه اکتبر برنامه مدیریت پرواز DJI Flighthub 2 را برای سازمان‌ها منتشر می‌کند.

در حال حاضر DJI مشغول آزمایش این پهپاد به همراه داک خود توسط چندین کاربر است و خریداران می‌توانند از فصل چهارم 2022 آن را سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی