ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ بیش از 88 درصد بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار دارد

گوشی‌های سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ سامسونگ در بازار حکمرانی می‌کنند و همین موضوع باعث شده که کره‌ای‌ها بیش از 88 درصد بازار گوشی‌های تاشو را در سال 2021 تحت کنترل داشته باشند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

گوشی‌های سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ سامسونگ در بازار حکمرانی می‌کنند و همین موضوع باعث شده که کره‌ای‌ها بیش از 88 درصد بازار گوشی‌های تاشو را در سال 2021 تحت کنترل داشته باشند.

محبوبیت گوشی‌های تاشو سامسونگ نه تنها طی یکسال گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده، بلکه نبود رقیبی قدرتمند هم باعث شده که کره‌ای‌ها در این بازار پیشتاز باشند. طبق گزارشی که از سوی شرکت تحقیقاتی Omida منتشر شده، فروش گوشی‌های تاشو در سال گذشته میلادی رشد چشمگیر 309 درصدی را تجربه کرده است.

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان و بازیگر اصلی بازار گوشی‌های تاشو، بیش از 88 درصد گوشی‌های تاشو دنیا را در سال 2021 روانه بازار کرده است.

گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ، حکمران بازار گوشی‌های تاشو

طبق این گزارش، سامسونگ توانسته در سال گذشته میلادی 4.6 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ 3 روانه بازار کند تا پرفروش‌ترین گوشی تاشو بازار شود. سهم این گوشی هوشمند از بازار گوشی های تاشو در سال 2021 برابر 52 درصد بوده است.

دومین گوشی تاشو پرفروش بازار در سال گذشته میلادی، گلکسی زد فولد 3 بوده که فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده. این میزان فروش باعث دستیابی سامسونگ به سهم 27 درصدی شده است.

در رتبه سوم، هواوی با سهم 10 درصدی به چشم می‌خورد. این کمپانی توانسته در سال 2021 کمی کمتر از یک میلیون (900 هزار) دستگاه میت ایکس 2 (نسخه 4G و 5G) را در بازار به فروش برساند.

بازار گوشی‌های تاشو

سامسونگ امسال از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند که شامل گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 می‌شود. انتظار می‌رود این محصولات حداقل برای یکسال دیگر بازار گوشی های تاشو را تحت کنترل داشته باشند. با این حال شاید از سال آینده میلادی و ورود بیشتر شرکت‌های رقیب مانند شیائومی و اوپو به بازار، سامسونگ با کاهش سهم روبه‌رو شود. هرچند رقیب اصلی سامسونگ، آیفون تاشو خواهد بود که هنوز سال‌ها با معرفی‌اش فاصله داریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی