ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی 12 اولترا احتمالا تا دو ماه دیگر معرفی می‌شود

اواخر سال گذشته میلادی شیائومی 12 و 12 پرو در چین معرفی شدند و چند روز پیش هم شاهد رونمایی از آن‌ها برای بازار جهانی بودیم. حالا علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر مدل اولترا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

اواخر سال گذشته میلادی شیائومی 12 و 12 پرو در چین معرفی شدند و چند روز پیش هم شاهد رونمایی از آن‌ها برای بازار جهانی بودیم. حالا علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر مدل اولترا شیائومی 12 هستند که طبق شایعه‌ای جدید، احتمالا تا دو ماه دیگر و در ماه مه معرفی خواهد شد.

شیائومی سال گذشته میلادی از می 11 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی خانواده می 11 رونمایی کرد و حالا امسال باید منتظر معرفی نسخه جایگزینش باشیم. این گوشی هوشمند در هفته‌های اخیر سوژه گزارش‌ها و شایعات زیادی بوده و حالا شایعه‌ای جدید تاریخ حدودی معرفی‌اش را برملا کرده است.

تاریخ معرفی و مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

شیائومی 12 اولترا

طبق گزارشی جدید، این گوشی هوشمند در ماه مه برای بازار چین معرفی می‌شود و احتمالا پس از مدت کوتاهی وارد بازارهای بین‌المللی هم می‌شود. اگرچه هنوز اطلاعی از تاریخ دقیق معرفی این گوشی هوشمند نداریم، اما برای رونمایی رسمی از آن نباید مدت زمان زیادی صبر کنیم.

طبق شایعات، این گوشی هوشمند به یک نمایشگر OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود و همچنین یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد داشت. قدرت این دستگاه را مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی، جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین خواهد کرد. البته برخی شایعات از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به عنوان تراشه این پرچمدار یاد می‌کنند.

انتظار می‌رود دوربین اصلی این گوشی هوشمند تفاوتی با نسل کنونی‌اش یعنی شیائومی 11 اولترا نداشته باشد. با این حال طبق رندرها با ماژول دوربین متفاوتی روبه‌رو می‌شویم و البته ظاهرا خبری از نمایشگر ثانویه در کنار ماژول دوربین نیست. همچنین این دوربین احتمالا با کمپانی لایکا توسعه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی