ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا سال آینده میلادی یک مک بوک ایر 15 اینچی روانه بازار می‌کند

طبق گزارشی که از سوی «Display Supply Chain Consultants» یا DSCC منتشر شده، اپل روی یک مک بوک ایر 15 اینچی کار می‌کند که احتمالا سال 2023 از راه می‌رسد. اگرچه این گزارش پولی است ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

طبق گزارشی که از سوی «Display Supply Chain Consultants» یا DSCC منتشر شده، اپل روی یک مک بوک ایر 15 اینچی کار می‌کند که احتمالا سال 2023 از راه می‌رسد.

اگرچه این گزارش پولی است و نمی‌توان محتوای کامل آن را دید، اما تحلیلگر مطرح بازار نمایشگرها، «راس یانگ» جزئیاتی از آن را به اشتراک گذاشته است.

مک بوک ایر 15 اینچی سال 2023 از راه می‌رسد

به گفته یانگ، در سال 2023 باید منتظر عرضه یک مک بوک ایر جدید با نمایشگر 15 اینچی باشیم، البته اطلاعی از تاریخ معرفی‌اش نداریم. البته این اولین باری نیست که گزارشی درباره توسعه چنین محصولی از سوی اپل منتشر می‌شود. سال گذشته میلادی هم «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ به چنین موضوعی اشاره کرده بود.

در گزارش گورمن گفته شده بود که اپل ساخت نسخه بزرگتر مک بوک ایر را مدنظر دارد، اما تصمیم گرفته که برای نسل بعدی این لپ‌تاپ به سراغش نرود. اگرچه گورمن تاریخی برای عرضه این محصول اعلام نکرده، اما اپل چنین پروژه‌ای را رها نکرده است.

مک بوک ایر 15 اینچی

در زمان دادگاه اپل و اپیک گیمز هم چندین ایمیل داخلی اپل منتشر شد که نشان می‌دادند کوپرتینویی‌ها از سال 2008 به فکر یک مک بوک ایر 15 اینچی بودند، اما در نهایت تصمیم به تولید مدل 13 اینچی می‌گیرند.

در حالی گزارشی درباره عرضه مک بوک ایر بزرگتر در سال 2023 منتشر شده که اپل امسال از نسل جدید مک بوک ایر 13 اینچی با طراحی کاملا جدید رونمایی می‌کند. بنابراین اگر کوپرتینویی‌ها اواخر سال جاری میلادی این محصول را معرفی کنند و سال آینده شاهد رونمایی از مدل 15 اینچی‌اش باشیم، کمی تعجب خواهیم کرد، البته چنین رویکردی غیرممکن هم نیست.

در گزارش DSCC علاوه بر نسخه بزرگتر مک بوک ایر، به یک آیپد هم اشاره شده که همان آیپد اقتصادی کنونی اپل است، با این حال به نظر می‌رسد ابعاد نمایشگر آن کمی بزرگتر از 10.2 اینچ نسل کنونی خواهد بود. شاید این محصول امسال معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی