ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای آیفون و آیپد

به دلیل پیشرفته‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، ضبط ویدیو با موبایل‌ها از جمله آیفون با محبوبیت روزافزونی در سال‌های اخیر همراه بوده است. همچنین بهبود قدرت پردازشی دستگاه‌ها موجب شده است تا بسیاری دارندگان ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

به دلیل پیشرفته‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، ضبط ویدیو با موبایل‌ها از جمله آیفون با محبوبیت روزافزونی در سال‌های اخیر همراه بوده است. همچنین بهبود قدرت پردازشی دستگاه‌ها موجب شده است تا بسیاری دارندگان محصولات اپل از آن‌ها برای ویرایش ویدیوها نیز استفاده نمایند. به همین دلیل در این مطلب به سراغ انتخاب بهترین برنامه ادیت فیلم در آیفون و معرفی عناوین مختلف رفته‌ایم که می‌توانند کاربردی و مفید واقع شوند.



بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

انتخاب بهترین اپلیکیشن ویرایشگر ویدیو کار چندان آسانی نیست و این انتخاب با توجه به نیازهای هر کاربر متفاوت خواهد بود. با این حال برخی برنامه‌ها ابزارهای متنوعی را ارائه می‌دهند که امکان استفاده از آن‌ها توسط طیف وسیعی از کاربران را فراهم می‌سازد. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. برنامه QUIK؛ ویرایش سریع و آسان ویدیوها

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

اپلیکیشن QUIK محصولی از شرکت معروف GoPro است که در زمینه ساخت تجهیزات فیلمبرداری ورزشی و ماجراجویانه فعالیت دارد. این اپ گزینه مناسبی برای ویرایش سریع و نسبتا آسان ویدیوها محسوب می‌شود که رابط کاربری چشم‌‌نوازی را ارائه می‌دهد. البته ابزارهای پیشرفته نیز در آن به چشم می‌خورد که از میان آن‌ها می‌توان به تشخیص خودکار صدا اشاره کرد. همچنین بهترین گزینه برای ویرایش ویدیوهای ورزشی محسوب شود و قابلیت‌هایی مثل استیکر GPS می‌تواند سرعت را در حین ضبط نمایش دهد.

دانلود برنامه QUIK

GoPro Quik: Video Editor

GoPro Quik: Video Editor

سازنده: GoPro, Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 232.6 مگابایت زبان:

۲. LumaFusion Pro؛ بهترین برنامه حرفه‌ای ادیت فیلم آیفون

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

اپلیکیشن LumaFusion Pro یکی از محبوب‌ترین ویرایشگرهای ویدیو در اپ استور به شمار می‌رود و نسخه مخصوص آیپد آن، گزینه مناسبی برای ساخت ویدیوهایی با کیفیت بالا است. تایم لاین مغناطیسی به کاربران کمک می‌کند تا آسان‌تر اقدام به مدیریت کلیپ‌ها نمایند و محیط کلی برنامه تجربه‌ای دلنشین را برای ویرایش ویدیوها فراهم می‌سازد. همچنین نباید از استایل‌ها و افکت‌های مختلف قابل اعمال روی ویدیوها غافل شد که به طور کلی می‌تواند حال و هوای آن‌ها را تغییر دهد. اصلاح رنگ‌ها و پیش‌نمایش زنده از دیگر امکانات مهم آن هستند. تنها نقطه منفی، قیمت نسبتاً بالای ۲۹.۹۹ دلاری آن است.

دانلود برنامه LumaFusion Pro

LumaFusion

LumaFusion

سازنده: Luma Touch LLC قیمت: ۲۹.۹۹ دلار (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 186.5 مگابایت زبان:

۳. Premiere Rush؛ بهترین برنامه ادیت فیلم ادوبی آیفون

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

برنامه Premiere Rush نسخه‌ای ساده‌تر از نرم‌افزار پریمیر پرو است که خوشبختانه ادوبی نسخه مخصوص موبایل آن را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این ابزار قدرتمند و در عین حال ساده، می‌تواند ویرایش راحت و بدون دردسر محتوا در آیفون را امکان‌پذیر سازد و جهت استفاده به ویدیو بلاگرها توصیه می‌شود. برای استفاده ویژگی‌های پیشرفته پریمیر راش باید حق اشتراک ادوبی را با قیمت ۱۰ دلار در ماه پرداخت کنید که شامل سرویس‌های دیگری مثل Sparks همراه با ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری می‌شود. قابل ذکر است که نسخه‌های مخصوص ویندوز و مک هم از آن در دسترس قرار دارد.

دانلود برنامه Premiere Rush

Adobe Premiere Rush:Edit Video

Adobe Premiere Rush:Edit Video

سازنده: Adobe Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 452.6 مگابایت زبان:

۴. iMovie؛ بهترین برنامه ادیت ساده فیلم در آیفون

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

اپلیکیشن iMovie یکی از محصولات ابتدایی از اپل است که در دسترس کاربران سیستم عامل‌های iOS و مک اواس قرار گرفته است. از لحاظ عملکردی، شباهت بسیاری به ادوبی پریمیر راش دارد و امکانات پایه را برای ویرایش ویدیوها فراهم می‌سازد که با چاشنی طراحی اپل همراه شده است. با استفاده از این اپ می‌توانید لوگوهای سفارشی و متون دلخواه را روی ویدیوها قرار دهید و به مجموعه‌ای کوچک از افکت‌های صوتی و موسیقی‌ها هم دسترسی داشته باشد. اگر به دنبال قابلیت‌های پیشرفته‌تر هستید بهتر است به سراغ LumaFusion Pro بروید؛ اما فراموش نکنید که iMovie کاملا رایگان است.

دانلود برنامه iMovie

iMovie

iMovie

سازنده: Apple قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 568.7 مگابایت زبان:

۵. برنامه Filmmaker Pro؛ نسخه پیشرفته‌تر iMovie

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

در نگاه اول می‌توان اپلیکیشن Filmmaker Pro را به عنوان نسخه‌ای پیشرفته‌تر از iMovie معرفی کرد که در کنار امکانات استاندارد ویرایش ویدیو، برخی کنترلر‌های دسترسی را هم برای تنظیمات ویدیو به همراه خواهد داشت. برای مثال حذف پرده سبز از پس‌زمینه ویدیو یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این عنوان است که تنها با چند سوایپ امکان‌پذیر خواهد بود. اصلاح رنگ‌ها و تنظیم اشباع آن‌ها و تعادل سفید از دیگر ویژگی‌های مهم به شمار می‌رود. ۳۰ فیلتر و ترانزیشن را هم به لیست قابلیت‌ها اضافه کنید که می‌تواند در مواقع نیاز بسیار کاربردی واقع شود.

دانلود برنامه Filmmaker Pro

Filmmaker Pro - Video Editor

Filmmaker Pro - Video Editor

سازنده: Tinkerworks Apps قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 404.5 مگابایت زبان:

۶. برنامه Splice Video Editor & Maker

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

اپلیکیشن Splice گزینه‌ای متفاوت نسبت به موارد معرفی شده در قسمت‌های قبلی است؛ زیرا بیشتر روی طراحی و ویرایش ویدیوهای مناسب برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارد. این مسئله باعث شده است تا کاربر بتواند در هنگام تهیه خروجی از ویدیوها، آن‌ها را برای شبکه‌های اجتماعی بهینه‌سازی کند. همچنین مجموعه‌ای از قطعات موسیقی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که آن‌ها را درگیر مسئله کپی رایت نخواهد کرد و می‌توان از آن‌ها برای موسیقی پس‌زمینه یا افکت‌های صوتی بهره گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند Splice را به صورت رایگان از اپ استور دریافت کنند؛ اما برخی قابلیت‌های پیشرفته نیازمند خریدهای درون برنامه‌ای خواهند بود.

دانلود برنامه Splice

Splice - Video Editor & Maker

Splice - Video Editor & Maker

سازنده: Bending Spoons Apps ApS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 278.7 مگابایت زبان:

۷. برنامه KineMaster

بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

اپلیکیشن KineMaster از محبوبیت بالایی میان کاربران پلتفرم‌های مختلف برخوردار است و قابلیت‌های مناسب آن موجب شده است تا در لیست بهترین برنامه های ادیت فیلم در آیفون حضور پیدا کند. برنامه از ویدیوهای 4K پشتیبانی به عمل می‌آورد و می‌توان فایل‌های خروجی را به صورت مستقیم در یوتیوب به اشتراک گذاشت. رابط کاربری آن به صورت چندین لایه‌ای طراحی شده است و میزبان امکانات پیشرفته‌ای است. کاربران می‌توانند در دستگاه‌های پشتیبانی شده، اقدام به آپلود چندین لایه کنند که می‌تواند شامل متن، موسیقی یا تصویر باشد. البته محیط برنامه ممکن است برای کاربران تازه‌کار کمی پیچیده و گیج‌کننده به نظر برسد و به محض یادگیری کار با آن، می‌توانید نتایج مطلوبی را کسب کنید.

دانلود برنامه KineMaster

KineMaster - Video Editor

KineMaster - Video Editor

سازنده: KineMaster, Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: IOS حجم: 104.9 مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره بهترین برنامه ادیت فیلم آیفون

بهترین برنامه رایگان ادیت فیلم رایگان در آیفون کدام است؟

برنامه iMovie یکی از اپلیکیشن‌های کاملا رایگان برای ویرایش ویدیوها در آیفون است که کاربران می‌توانند از آن بهره بگیرند. اپ Splice هم در نسخه رایگان خود ابزارهای قابل قبولی را ارائه می‌کند.

بهترین برنامه پیشرفته ادیت فیلم در آیفون کدام است؟

اگر به دنبال امکانات و قابلیت‌های بسیار جهت ویرایش ویدیو در آیفون یا آیپد هستید، می‌توانید روی اپلیکیشن LumaFusion Pro حساب باز کنید. همچنین KineMaster هم گزینه مناسبی جهت چنین مصارفی به شمار می‌رود.

بهترین برنامه ادیت فیلم در آیفون با رابط کاربری ساده کدام است؟

اگر کاربر مبتدی است و تجربه قبلی در ویرایش ویدیوها ندارید می‌توانید از برنامه رایگان iMovie استفاده کنید. همچنین اپلیکیشن‌های  Premiere Rush ادوبی و Quick هم محیط نسبتا ساده‌ای دارد که ویرایش ویدیوها در آن به سادگی امکان‌پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی