ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Nothing phone (1)
تکنولوژی

اولین گوشی Nothing تابستان امسال با نسخه سفارشی اندروید معرفی می‌شود

«کارل پی»، مدیرعامل ناتینگ و هم‌بنیان‌گذار وان پلاس اعلام کرد که برند تحت مدیریتش قصد دارد یک گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را در تابستان امسال معرفی کند که از تراشه اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برد. ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

«کارل پی»، مدیرعامل ناتینگ و هم‌بنیان‌گذار وان پلاس اعلام کرد که برند تحت مدیریتش قصد دارد یک گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را در تابستان امسال معرفی کند که از تراشه اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برد. موبایل Nothing phone (1) دومین محصول شرکت ناتینگ پس از ایرباد بی‌سیم Ear (1) خواهد بود که در تابستان سال گذشته معرفی شد.

در تیزر تبلیغاتی کوتاه منتشر شده از موبایل Nothing phone (1) به نظر می‌رسد که یک سری نوار LED در پشت بدنه دستگاه قرار گرفته است؛ درحالی که در گذشته احتمال داده می‌شد که بدنه این محصول نیز مانند ایرباد ناتینگ از جنس پلاستیک شفاف باشد.

مشخصات موبایل Nothing phone (1)

تاکنون هیچ جزئیاتی پیرامون قیمت و مشخصات سخت‌افزاری موبایل ناتینگ فون ۱ منتشر نشده؛ اما می‌دانیم که محصول اشاره شده از نسخه سفارشی اندروید با نام Nothing OS استفاده خواهد کرد. تصاویر منتشر شده از محیط این سیستم‌عامل بیانگر امکانات خاصی نیست؛ ولی پی تاکید دارد که سیستم‌عامل مورد استفاده توسط ناتینگ در هماهنگی با سایر اجزای برند خواهد بود. وی همچنین وعده داده که سیستم صوتی مورد استفاده در گوشی جدید آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

نمایی از لاک اسکرین و Always on Display در Nothing OS

انتظار می‌رود که ناتینگ در کنار استفاده از پردازنده کوالکام، به سراغ قطعاتی از سامسونگ، سونی و Visionox نیز برود. پی گفته که با آمدن تابستان، جزئیات بیشتری پیرامون این محصول منتشر می‌شود. همچنین تضمین داده که سه آپدیت اندروید در کنار چهار سال ارائه بسته‌های امنیتی برای موبایل Nothing phone (1) صورت بگیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ماه آینده میلادی اقدام به دانلود و استفاده از لانچر Nothing OS در تعدادی از گوشی‌های اندرویدی منتخب کنند. وعده داده شده که این پوسته اندروید عملکردی روان و رابط کاربری سریعی داشته باشد که از برنامه‌های سیستمی سنگین و تبلیغ‌افزارها در آن خبری نیست. برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و ضروری مثل ضبط‌کننده صدا هم با طراحی مینیمال و قابلیت‌های اختصاصی در لانچر مذکور قرار خواهند گرفت. طبق صحبت‌های پی، ذخیره داده‌های برنامه‌های پرکاربرد در حافظه RAM نیز می‌تواند اجرای سریع‌تر آن‌ها را به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی