ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازار موبایل
تکنولوژی

کاربران از مشکلات متعدد آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G شکایت می‌کنند

گلکسی A52s 5G یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که طرفداران زیادی دارد. این گوشی چند وقت پیش اندروید 12 را دریافت کرد اما کاربران از مشکلات متعدد این بروزرسانی خبر می‌دهند. گلکسی A52s ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

گلکسی A52s 5G یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که طرفداران زیادی دارد. این گوشی چند وقت پیش اندروید 12 را دریافت کرد اما کاربران از مشکلات متعدد این بروزرسانی خبر می‌دهند.

گلکسی A52s 5G با تراشه اسنپدراگون 778G یکی از سریع‌ترین میان‌رده‌های 2021 است، اما ظاهرا نه با اندروید 12. طبق گزارش‌های کاربران در فروم‌های سامسونگ، بروزرسانی اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.0 عملکرد این گوشی هوشمند را دچار مشکل می‌کند.

مشکلات اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران پس از نصب جدیدترین نسخه اندروید، کاهش سرعت گوشی سامسونگ است. به گفته کاربران، اندروید 12 منجر به کاهش سرعت انیمیشن‌ها در رابط کاربری می‌شود و دردسرهای زیادی در هنگام اسکرول کردن به همراه دارد.

البته این تمام ماجرا نیست و کاربران از تخلیه باتری هم شکایت می‌کنند. به گفته خریداران گوشی سامسونگ، حتی اگر رفرش ریت بالای نمایشگر هم غیرفعال شود، باز هم شارژ باتری زودتر از انتظار تخلیه می‌شود.

این بروزرسانی ظاهرا باگ‌های کوچکی هم دارد که برای مثال می‌توان به از کار انداختن سنسور مجاورت اشاره کرد که مانع از خاموش شدن نمایشگر در هنگام تماس‌های تلفنی می‌شود. حداقل یکی از کاربران هم کاهش کیفیت اسپیکر را گزارش کرده است.

بروزرسانی اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.0 اوایل ژانویه امسال برای کاربران منتشر شد و هنوز سامسونگ مشکلات آن را برطرف نکرده است. انتظار می‌رود در بروزرسانی One UI 4.1 برای سری گلکسی A52، این مشکلات برطرف شوند و تجربه کاربری افراد بهبود یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Mani Pixel
    Mani Pixel | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

    عاقا من آپدیت کردم به اندروید ۱۲ الان وقتی میرم تو کالاف موبايل صفحه دیلی داره پس کی درست میشه
    چجوری میشه برگشت به اندروید ۱۱

  • davi
    davi | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

    خیلی عجیبه که کاربرها نمیدونن وقتی از یک اندروید به اندروید دیگه میرن باید کلا تنظیمات کارخونه یا همون ریست بزنن و بعد از گوشی استفاده بکنن. حتی تا چند روز کامل شارژ گوشی 100 درصد بکنن تا کم کم سیستم اندروید به طور هوشمند استفاده رو بررسی بکنه. الانم دوستان بکاپ بگیرن و ریست کلی بزنن احتمال 85 درصد مشکلات رفع خواهد شد.

  • Mohammad Sedaghat
    Mohammad Sedaghat | ۷ فروردین ۱۴۰۱

    توجه هم داشته باشین که باتری رو سر وقت شارژ کنید و سر وقت از شارژ بگیرید،خیلی مهم،تا میتونید بازی های سنگین اجرا نکنید رو گوشی خیلی کم،چون عمر باتری اگه یه سال باشه میشه پنج ماه شیش ماه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی