ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلید برق هوشمند شیائومی
تکنولوژی

کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت شناسایی حضور فرد در اتاق معرفی شد

شیائومی امروز دامنه محصولات هوشمند خانگی خود را با یک کلید برق هوشمند به نام MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition گسترده‌تر کرد. این دستگاه تفاوت اندکی با MIJIA Smart Switch دارد که پارسال عرضه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

شیائومی امروز دامنه محصولات هوشمند خانگی خود را با یک کلید برق هوشمند به نام MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition گسترده‌تر کرد. این دستگاه تفاوت اندکی با MIJIA Smart Switch دارد که پارسال عرضه شده بود. محصول جدید شیائومی با قیمتی در حدود 14 دلار به فروش می‌رسد.

بر اساس اعلام رسمی شیائومی، MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition چند کاربرد اصلی دارد. ابتدا می‌تواند به‌صورت هوشمندانه لامپ‌های معمولی را کنترل کند و روش‌های کنترلی مختلفی ارائه نماید. این دستگاه در وهله بعدی می‌تواند به‌صورت هوشمندانه نورها را کنترل کند و با کیفیت بالا صحنه‌های جذابی بسازد.

کلید برق هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

کاربران با MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition قادرند مجموعه متنوعی از لامپ‌ها از جمله لوستر، مهتابی، چراغ‌های دیواری و لامپ‌های سقفی را با حداکثر توان 2200 وات کنترل کنند. این محصول از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی با فرمان‌های صوتی و بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ها، چراغ‌ها را خاموش یا روشن کنند. کاربران حتی قادرند روی چراغ‌ها نام دلخواه خود را بگذارند و در زمان استفاده از XiaoAI با به زبان آوردن نام هر چراغ به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

کلید برق هوشمند شیائومی توانایی شناسایی حضور انسان را دارد تا در صورتی که کسی داخل اتاق نبود، بتواند به‌صورت خودکار نورها را خاموش کند. این دستگاه را می‌توان به پروژکتورها، پرده‌ها و درب‌های هوشمند وصل کرد تا در هنگام ورود کاربر به خانه، تغییرات لازم مطابق خواست فرد اعمال شود.

شیائومی همچنین آمارهایی را از عملکرد MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition ارائه می‌کند که در یک نگاه به کاربر نشان می‌دهد به شکل روزانه یا ماهانه چقدر انرژی مصرف کرده است. این غول فناوری چینی مدعی است که این کلید هوشمند در برابر 80 هزار فشار آزمایشی مقاومت کرده و با استاندارد V0 در برابر آتش تاب می‌آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • برسام محمودی
    برسام محمودی | ۵ فروردین ۱۴۰۱

    می‌تونه کاربردی باشه

    • Jaber James
      Jaber James | ۶ فروردین ۱۴۰۱

      آیا نمیتونه گرون باشه؟

مطالب پیشنهادی