ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلک شارک 5 پرو
تکنولوژی

بلک شارک 5 پرو شیائومی با اسنپدراگون 8 نسل 1 و 12 گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد

بلک‌شارک، یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی است که در بخش تولید محصولات گیمینگ از جمله گوشی‌های گیمینگ فعالیت می‌کند. سری گوشی‌‌های گیمینگ بلک شارک 5 به‌زودی معرفی می‌شوند. در این فاصله، بلک شارک 5 پرو ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

بلک‌شارک، یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی است که در بخش تولید محصولات گیمینگ از جمله گوشی‌های گیمینگ فعالیت می‌کند. سری گوشی‌‌های گیمینگ بلک شارک 5 به‌زودی معرفی می‌شوند. در این فاصله، بلک شارک 5 پرو در گیک‌بنچ با تراشه قدرتمند کوالکام رؤیت شده است.

چندی پیش گفتیم که سری بلک شارک 5 به صورت رسمی در تاریخ 10 فروردین 1401 رونمایی می‌شود. این گوشی‌های گیمینگ، جانشین خانواده BlackShark 4 خواهد شد. در جدیدترین اتفاق، این دستگاه با تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک GeekBench رویت شده است.

شیائومی بلک شارک 5 پرو در بنچمارک GeekBench

پرچمدار تازه وارد بلک‌شارک اخیرا در بنچمارک GeekBench 5 تست شده و به همین ترتیب، صفحه‌ای برای آن ایجاد شده است. در صفحات مذکور می‌توان امتیازات و جزئیات تست این گوشی گیمینگ را مشاهده کرد. در ادامه نگاه دقیق‌تری به این جزئیات داریم.

بلک شارک 5 پرو

بلک شارک 5 پرو امتیازات 1236 و 3748 را به ترتیب در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است. انتظار می‌رود که این امتیازات پس از عرضه نهایی دستگاه، دستخوش تغییراتی شوند.

این گوشی با 12 گیگابایت حافظه رم در این بنچمارک ظاهر شده است. قلب تپنده BlackShark 5 Pro و BlackShark 5 به ترتیب دو تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و اسنپدراگون 870 خواهند بود. هر دو دستگاه به صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده خواهند کرد.

احتمال می‌رود که BlackShark 5 Pro از یک نسخه با 16 گیگابایت رم نیز بهره‌مند باشد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی‌ها می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با نرخ رفرش 144 هرتزی، باتری 4650 میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ 120 واتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی