ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو
اخبار خودرو

پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک الزامی شد

بر اساس قوانین جدید، مالکین خودروها پیش از مراجعه به مراکز تعویض پلاک یا دفاتر اسناد رسمی برای انتقال سند، نخست باید نسبت به پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو اقدام کنند. به گفته محمد ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۹

بر اساس قوانین جدید، مالکین خودروها پیش از مراجعه به مراکز تعویض پلاک یا دفاتر اسناد رسمی برای انتقال سند، نخست باید نسبت به پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو اقدام کنند.

به گفته محمد برزگری، رئیس مرکز تنظیم مقررات مالیاتی، دو مرجع دفتر اسناد رسمی و مراکز تعویض پلاک ابتدا باید گواهی پرداخت مالیات انتقال خودرو را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده و سپس به ارائه خدمات مرتبط با تعویض پلاک و ثبت سند انتقال مالکیت بپردازند.

بدین ترتیب از ششم فروردین ماه سال جاری، افراد ابتدا باید به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس اینترنتی intamedia.ir مراجعه کرده و مالیات انتقال خودروی خود را بپردازند. از طریق همین سامانه نیز می‌توان نوبت تعویض پلاک را دریافت کرد.

توجه داشته باشید که پس از ورود به سایت بالا، ابتدا باید وارد قسمت «درگاه ملی خدمات مالیاتی» شده و پس از تکمیل فرایند ثبت نام، نسبت به پرداخت «مالیات بر نقل و انتقال خودرو» اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی