ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قاب مخصوص اتصال به اینترنت 5G
تکنولوژی

شبکه 5G با قاب مخصوص به گوشی‌های هواوی می‌آید

محدودیت‌های موجود، اجازه استفاده از فناوری‌های مربوط به اینترنت 5G را به هواوی نمی‌دهند. بنابراین این کمپانی گوشی‌های خود را بدون این فناوری به فروش می‌رساند، اما ظاهرا هواوی راه چاره جدیدی پیدا کرده است. ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

محدودیت‌های موجود، اجازه استفاده از فناوری‌های مربوط به اینترنت 5G را به هواوی نمی‌دهند. بنابراین این کمپانی گوشی‌های خود را بدون این فناوری به فروش می‌رساند، اما ظاهرا هواوی راه چاره جدیدی پیدا کرده است. گفته می‌شود که قاب مخصوص جدید هواوی توانایی تجهیز گوشی‌های این کمپانی به اینترنت 5G را دارد.

هواوی طی مدت اخیر مدل‌های زیادی از گوشی‌های هوشمند خود را بدون پشتیبانی از اینترنت 5G روانه بازار کرده است؛ گوشی‌های پرچمدار سری هواوی P50 نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. به نظر می‌رسد که چینی‌ها می‌خواهند با بهره‌گیری از یک نوع قاب مخصوص، پشتیبانی از شبکه 5G را برای گوشی‌های خود به ارمغان بیاورند.

گوشی‌های هواوی از راهی هوشمندانه به اینترنت 5G مجهز خواهند شد

قاب مخصوص اتصال به اینترنت 5G

به نقل از یک منبع آگاه، هواوی در حال آماده‌سازی یک نوع اکسسوری جالب برای گوشی‌های 4G خود است. این دستگاه‌ها می‌توانند به لطف یک نوع قاب ماژولار به شبکه 5G متصل شوند.تحریم‌های آمریکا سبب شدند تا هواوی نتواند به عرضه گوشی‌های خود با پشتیبانی از 5G ادامه دهد. سرانجام اما ظاهرا این کمپانی می‌خواهد راه فراری را برای دور زدن این محدودیت‌ها پیدا کند.

اخیرا یکی از کارشناسان در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصویری را از این قاب 5G گوشی‌های هواوی به اشتراک گذاشته است. این تصویر ساختار داخلی این اکسسوری جدید را به نمایش می‌گذارد. درست است که تصویر کیفیت خوبی ندارد، اما می‌توان محل قرارگیری سیم‌کارت 5G و مدارهای کوچک را در آن مشاهده کرد. احتمالا این قاب 5G گوشی‌های هواوی به کمک چندین سازنده شخص ثالث توسعه پیدا کرده است.

قاب مخصوص اتصال به اینترنت 5G

این قاب می‌تواند برای اولین بار در دسترس کاربران سری گوشی‌‌های هواوی P50 قرار گیرد. این فناوری می‌تواند کاستی گوشی‌های هواوی در بخش اتصال به اینترنت 5G را جبران کند. هواوی احتمالا در حال توسعه چیپ‌های RF خود در راستای تجهیز گوشی‌های آینده‌اش به پشتیبانی از فناوری 5G است؛ با این حال فعلا چینی‌ها با استفاده از این قاب ماژولار محدودیت‌ها را دور خواهند زد.

این روش پیش‌تر توسط موتورولا در مدل Moto Z3 برای پشتیبانی از شبکه 5G نیز استفاده شده بود. فعلا مشخص نیست که این قاب چه زمانی عرضه می‌شود و قیمت آن چه‌قدر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی