ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فناوری جدید ولوو برای کشف عیوب خودروها به صورت خودکار با استفاده از هوش مصنوعی و اسکن 3D

شاخه ولوو در آمریکا از یک برنامه جدیدی رونمایی کرده که به موجب آن نمایندگی‌های این کمپانی خواهند توانست در عرض چند ثانیه خودروها را معاینه کرده و عیوب آن را کشف کنند. این برنامه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

شاخه ولوو در آمریکا از یک برنامه جدیدی رونمایی کرده که به موجب آن نمایندگی‌های این کمپانی خواهند توانست در عرض چند ثانیه خودروها را معاینه کرده و عیوب آن را کشف کنند. این برنامه با کمک یک دستگاه پیشرفته اجرا می‌شود. کنترل تایرها، بررسی کف اتاق و بازبینی نمای بیرونی بخشی از قابلیت‌های این دستگاه یا به عبارت بهتر تکنولوژی جدید است. پیش‌بینی می‌شود استفاده از این تکنولوژی سرویس‌دهی به مشتریان را تسهیل و تسریع کند.

ولوو

تکنولوژی پیشرفته ولوو با همکاری کمپانی UVeye توسعه یافته است. در این تکنولوژی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به طور گسترده استفاده شده و در فاز اول نمایندگی‌های ولوو در سواحل شرقی آمریکا از آن بهره‌مند خواهند شد. البته هدف نهایی این است که تمامی ۲۸۰ نمایندگی ولوو در ایالات متحده به این تکنولوژی تجهیز شوند.

ولوو

تکنولوژی نوین کمپانی سوئدی چند زیر شاخه دارد. این تکنولوژی دارای یک اسکنر به نام هلیوس (Helios) است که کف بدنه را برای کشف صدمات، نشت روغن و مواردی از این دست اسکن می‌کند. سیستم آرتمیس (Artemis) بازبینی تایرها را بر عهده دارد و کنترل همراستایی، عمق آج‌ها و سلامتی دیواره‌های آنها بخشی از وظایف آن هستند. سیستم اطلس (Atlas) هم برای اسکن ۳۶۰ درجه بدنه توسعه یافته و هرگونه فرورفتگی، خراشیدگی و زنگ‌زدگی را تشخیص می‌دهد.

ولوو

ولوو پیش‌بینی کرده تکنولوژی نوین این شرکت از سه نظر بسیار مفید خواهد بود. نخست آنکه تکنسین های این کمپانی خواهند توانست در زمان کوتاه‌تری خودروهای مراجعه‌کنندگان را بررسی کنند.

دوم اینکه این تکنولوژی یک شناسنامه دیجیتال از وضعیت سلامتی خودرو را به همراه تصاویر لازم تهیه می‌کند. این شناسنامه می‌تواند برای اشتراک‌گذاری بین مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد. سوم اینکه این تکنولوژی به مشتریان ولوو درباره وضعیت سلامتی و ایمنی خودرو اطمینان لازم را ارائه می‌کند.

ولوو

در کنار اینها، تکنولوژی ابداعی ولوو به کمک نمایندگی‌ها نیز خواهد آمد، چرا که به آنها کمک می‌کند هنگام خرید خودرو از مشتریان، از وضعیت و شرایط خودرو بهتر و بیشتر مطلع شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی