ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو
تکنولوژی

اپل احتمالا تولید پنل mini-LED برای مک‌بوک پرو را افزایش می‌دهد

بر اساس گزارش‌ها، اپل در فصل آخر 2021 بیشتر از همه تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های OLED مک‌بوک پرو mini-LED فروخته است. حالا «مینگ-چی کو» در یادداشتی تازه مدعی شده که این شرکت می‌خواهد زنجیره تامین خود را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰

بر اساس گزارش‌ها، اپل در فصل آخر 2021 بیشتر از همه تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های OLED مک‌بوک پرو mini-LED فروخته است. حالا «مینگ-چی کو» در یادداشتی تازه مدعی شده که این شرکت می‌خواهد زنجیره تامین خود را توسعه دهد و به شکل جدی‌تر از این پنل‌ها در نوت‌بوک‌هایش استفاده کند.

به گفته مینگ-چی کو، تحلیل‌گر شرکت TF Securities، اپل به طور جدی در حال توسعه ظرفیت زنجیره تامین پنل‌های mini-LED برای مک‌بوک پروها است. او می‌گوید کوپرتینویی‌ها در شرایطی تصمیم به انجام این کار گرفته‌اند که بازار پی‌سی و نوت‌بوک به طور کلی به خاطر تورم و حمله روسیه به اوکراین با چالش‌های زیادی روبرو شده است.

مینگ-چی کو در خصوص میزان افزایش ظرفیت زنجیره تامین تخمین زده که این مقدار 20 تا 30 درصد باشد. افزایش ظرفیت تولید همچنین مزایای مختلفی مثل کاهش هزینه تولید به ازای هر پنل را به دنبال خواهد داشت.

مک بوک پرو

او پیش‌تر در توییت دیگری گفته بود: «فکر می‌کنم شکاف میان فروش مک‌بوک پرو mini-LED و نوت‌بوک‌های OLED در سال 2022-2023 وسیع‌تر می‌شود.» با وجود این که نرخ تورم همچنان مشکل‌ساز خواهد بود، اما کو می‌گوید اپل به لطف ارزش برند خود می‌تواند از رقبا پیشی بگیرد.

مک‌بوک پرو پیشتاز بازار است

نظرات این تحلیل‌گر در واکنش به گزارشی از سمت «راس یانگ»، مدیرعامل شرکت DSCC منتشر شد. یانگ گفته بود مدل‌های جدید مک‌بوک پرو به خاطر فناوری‌های نمایش پیشرفته خود توانستند بازار را تحت سلطه بگیرند. این گزارش پیش‌بینی می‌کند که اپل به لحاظ سهم فروش و درآمد از فصل چهارم 2021 تا فصل چهارم 2022 به ترتیب حداقل 40 و 56 درصد بالاتر از رقبا قرار خواهد گرفت.

افزون بر این، یانگ و کو هر دو مدعی شده‌اند که اپل در حال کار روی مک‌بوک ایر 15 اینچی جدیدی برای سال 2023 است. آیا شما از ساخت چنین محصولی استقبال می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را درباره این دستگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی