ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 13 پرو مکس تغییر یافته
تکنولوژی

آیفون 13 پرو مکس اولترا با جک هدفون و درگاه USB-C ساخته شد

کاربران آیفون طی سال‌های گذشته درخواست‌هایی از این کمپانی داشته‌اند که هیچ‌یک تاکنون عملی نشده‌اند. به‌تازگی یک کاربر حرفه‌ای، آیفون 13 پرو مکس را به جک هدفون، درگاه Type-C و باتری با ظرفیت بیشتر مجهز ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

کاربران آیفون طی سال‌های گذشته درخواست‌هایی از این کمپانی داشته‌اند که هیچ‌یک تاکنون عملی نشده‌اند. به‌تازگی یک کاربر حرفه‌ای، آیفون 13 پرو مکس را به جک هدفون، درگاه Type-C و باتری با ظرفیت بیشتر مجهز کرده است. این کاربر حتی توانسته با بهبود بخشیدن سیستم خنک‌کننده، عملکرد سخت‌افزاری گوشی را نیز بهبود بخشد.

اپل اواسط سال گذشته از سری آیفون 13 و دو عضو حرفه‌ای آن یعنی iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max پرده برداشت. iPhone 13 Pro Max پرچمدار اصلی کنونی کوپرتینویی‌ها به شمار می‌آید. این گوشی از درگاه لایتنینگ بهره‌مند است و خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در آن نیست.

آیفون 13 پرو مکس مجهز به درگاه Type-C و جک هدفون

آیفون 13 پرو مکس تغییر یافته

یانگ چنگشون مهندس چینی موفق به تغییر یک سری از مشخصه‌های آیفون 13 پرو مکس شده است. برخی از افراد این دستگاه را «آیفون 13 پرو مکس اولترا» نام نهاده‌اند. او نه تنها جک هدفون و درگاه Type-C را به آیفون افزود، بلکه ظرفیت باتری دستگاه را افزایش داد تا شارژدهی آن دو برابر شود.

شواهد نشان می‌دهند که یانگ حتی تغییرات عمیق‌تری را در این گوشی اعمال کرده است؛ ظاهرا این نسخه تغییر یافته از دو عدد فن خنک‌کننده و یک مادربرد دو لایه با خمیر حرارتی نیز بهره می‌برد. نتایج این تغییرات، کسب ۱۵۰ هزار امتیاز بیشتر در بنچمارک آنتوتو و پایداری عملکرد بیشتر بوده است.

البته آقای یانگ در این زمینه تبحر زیادی دارد و اجرای این تغییرات کار هر کسی نیست. او پیش از این هم توانسته بود بدون هیچ مشکلی حافظه رم و SSD مک‌بوک ایر را ارتقاء دهد. دور از انتظار نیست که آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا به‌زودی با قیمت نجومی سر از فروشگاه‌های اینترنتی درآورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی