ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات اولین تبلت ویوو
تکنولوژی

مشخصات تبلت ویوو پد فاش شد: اسنپدراگون 870 و دوربین اصلی دوگانه

ویوو کم کم آماده رونمایی از اولین تبلت خود با نام Vivo Pad می‌شود. حال گزارشات جدیدی منتشر شده‌اند که جزئیات تازه‌ای را از ویژگی‌های تبلت ویوو در اختیار ما می‌گذارند. گفته می‌شود که مغز ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

ویوو کم کم آماده رونمایی از اولین تبلت خود با نام Vivo Pad می‌شود. حال گزارشات جدیدی منتشر شده‌اند که جزئیات تازه‌ای را از ویژگی‌های تبلت ویوو در اختیار ما می‌گذارند. گفته می‌شود که مغز متفکر این تبلت تازه وارد، تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود.

دیروز گفتیم که ویوو جزئیاتی تازه را از محصولات جدیدش مانند تبلت Vivo Pad منتشر کرده است. گفتنیست که Vivo Pad اولین تبلت این کمپانی خواهد بود. اکنون مشخصات این تبلت به صورت غیررسمی فاش شده‌اند که به ما چشم‌انداز جدیدی را از این محصول می‌دهد.

مشخصات احتمالی اولین تبلت ویوو

مشخصات اولین تبلت ویوو

در گزارشی از Gizmochina، افشاگر توییتری با نام «Abhishek Yadav» جزئیاتی از مشخصات احتمالی تبلت Vivo Pad را در اختیار ما قرار داده است. بر این اساس، کمپانی Vivo اولین تبلت خود را به نمایشگری با رزولوشن 2.5K با پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision مجهز می‌کند؛ هرچند مشخص نیست که نوع پنل این نمایشگر OLED است یا LCD. بدنه این تبلت جنس فلزی خواهد داشت.

قلب تپنده Vivo Pad احتمالا تراشه قدرتمند اسنپدراگون 870 خواهد بود. این تراشه با 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. گفتنیست که اولین تبلت ویوو به صورت پیش‌فرض با اندروید 11 و رابط‌کاربری OriginOS ارائه خواهد شد. قلم Vivo Pencil نیز توسط این تبلت پشتیبانی می‌شود. ویوو می‌خواهد از بلندگوهای چهارگانه استریو و دوربین اصلی دوگانه در این دستگاه استفاده کند.

پیش‌تر گفته شده بود که انرژی این تبلت از طریق باتری 7860 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 44 واتی تأمین می‌گردد. دوربین اصلی آن نیز متشکل از دو سنسور 8 و 13 مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت عکس‌های سلفی نیز احتمالا باید از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره نمایشگر استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بسیاری از این اطلاعات رسمی نیستند و باید تا روز رونمایی از این محصول صبر کنیم. همچنین قیمت این محصول اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی