ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 12 اولترا
تکنولوژی

مشخصات شیائومی 12 اولترا فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و شارژ سریع ۱۲۰ واتی

مشخصات فنی شیائومی 12 اولترا فاش شده و روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اگرچه هنوز اطلاعات کامل این دستگاه را در دست نداریم، ولی می‌دانیم که این گوشی از اسنپدراگون 8 نسل 1 ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰

مشخصات فنی شیائومی 12 اولترا فاش شده و روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اگرچه هنوز اطلاعات کامل این دستگاه را در دست نداریم، ولی می‌دانیم که این گوشی از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به همراه شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برد.

به گزارش منبع آگاهی به نام Shadow_Leak، شیائومی 12 اولترا نمایشگری 6.73 اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت. این دستگاه از فناوری LTPO 2.0 استفاده می‌کند تا نرخ نوسازی انطباقی داشته باشد. پنل این دستگاه پنل E5 سامسونگ خواهد بود که یک پنل 10 بیتی است.

شیائومی 12 اولترا باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. در این گزارش حرفی از شارژ بی‌سیم به میان نیامده اما می‌توان احتمال داد که مثل شیائومی 12 پرو شارژ بی‌سیم 50 واتی وجود داشته باشد.

شیائومی 12 اولترا

شیائومی 12 اولترا دوربین سه‌گانه خواهد داشت

قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون 8 نسل پلاس خواهد بود که توسط TSMC ساخته می‌شود و قدرتی بیشتری از اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد داشت. پرچمدار شیائومی در بخش دوربین به یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی پریسکوپ 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال 120 برابری مجهز می‌شود.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با پوسته MIUI 13 عرضه می‌شود و بلندگوی استریو با بهینه‌سازی Harman Kardon خواهد داشت. 12 اولترا همچنین برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از استاندارد IP68 برخوردار می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند در دسترس نیست. موبایل شیائومی احتمالا در قاب عقب ماژول دوربین دایره‌ای بزرگی خواهد داشت که از سه سنسور میزبانی می‌کند. منتها باید منتظر باشیم تا ببینیم در گزارش‌های بعدی چه اطلاعاتی منتشر می‌شود.

مدل اولترا سومین موبایل پرچمدار این غول چینی است که پس از شیائومی 12 و 12 پرو به بازار می‌آید. انتظار داریم این گوشی در ماه مه وارد بازار چین شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی