ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ شیائومی Book S 12.4
تکنولوژی

لپ تاپ شیائومی بوک اس ۱۲.۴ اینچی با چیپ اسنپدراگون در گیک‌بنچ دیده شد

شیائومی یک لپ تاپ جمع‌وجور را در دست توسعه دارد. این لپ تاپ که شیائومی بوک اس ۱۲.۴ اینچی نام دارد اخیرا با پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen 2 مبتنی بر معماری ARM در گیک‌بنچ رؤیت ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

شیائومی یک لپ تاپ جمع‌وجور را در دست توسعه دارد. این لپ تاپ که شیائومی بوک اس ۱۲.۴ اینچی نام دارد اخیرا با پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen 2 مبتنی بر معماری ARM در گیک‌بنچ رؤیت شده و تأییدیه جدیدی نیز به آن اعطا شده است.

زیرمجموعه محبوب شیائومی یعنی ردمی، طی هفته‌های گذشته از نسل جدید ردمی بوک پرو 15 خود پرده برداشت. حال کم کم نوبت به خود شیائومی می‌رسد تا از لپ‌تاپ تازه وارد خود رونمایی کند. اخیرا جزئیات ویژه‌ای از این لپ‌تاپ منتشر شده است.

اطلاعات جدید نشان می‌دهند شیائومی در حال تست لپ تاپ جدید خود در کشورهای آسیایی است. در همین راستا، شیائومی بوک اس موفق به دریافت تأییدیه بلوتوث SIG نیز شده است.

لپ تاپ شیائومی در بنچمارک گیک‌بنچ هم رؤیت شده و بر اساس اطلاعات آن، از چیپ اسنپدراگون 8cx نسل 2 بهره می‌برد. این پردازنده از فرکانس پایه 3 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. نتایج به‌دست امده توسط این لپ‌تاپ را در تصویر زیر می‌بینید.

لپ تاپ شیائومی Book S 12.4

این لپ‌تاپ به لطف پردازنده مورد اشاره به ترتیب موفق به دریافت امتیازات 758 و 3014 در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده است. شیائومی Book S 12.4 به طور پیش‌فرض با ویندوز 11 عرضه خواهد شد.

با توجه به این اطلاعات و همچنین اعطای تأییدیه‌های مختلف به لپ تاپ شیائومی Book S 12.4، می‌توان گفت که فاصله زیادی با زمان رونمایی رسمی این لپ‌تاپ نداریم. شیائومی احتمالا این لپ‌تاپ را با برچسب قیمتی اقتصادی روانه بازار کشورهای آسیایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی