ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

هندبال ساحلی ایران با حمایت ایرانسل جهانی شد

در ادامه درخشش و مدال‌آوری هندبالیست‌های ایرانی با حمایت ایرانسل از این رشته ورزشی، تیم‌های ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و نوجوانان ایران هم با کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به مسابقات قهرمانی جهان ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۵

در ادامه درخشش و مدال‌آوری هندبالیست‌های ایرانی با حمایت ایرانسل از این رشته ورزشی، تیم‌های ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و نوجوانان ایران هم با کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در روز پایانی رقابت‌های هندبال ساحلی در دو رده بزرگسالان و نوجوانان، که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم‌های ملی ایران توانستند با درخشش و کسب پیروزی در برابر حریفان خود، ضمن به دست آوردن مدال طلا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز، راه پیدا کنند.

هشتمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، با حضور تیم‌های ملی ایران، قطر، ویتنام، عمان، فیلیپین و هند و دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا نیز با حضور تیم‌های ایران، پاکستان، اردن، قطر، هند و افغانستان، طی روزهای دوم تا هشتم فروردین 1401، با حضور ایرانسل به عنوان حامی ویژه این رقابت‌ها و نیز حامی ورزش هندبال کشور، در زمین ساحلی فدراسیون هندبال ایران در مجموعه ورزشی انقلاب، برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها، در رده بزرگسالان، دو تیم و در رده نوجوانان نیز سه تیم نخست، راهی مسابقات جهانی یونان شدند.

مسابقات هندبال ساحلی

اختتامیه این مسابقات، روز هشتم فروردین ماه با حضور «بدر الذیاب» نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال و «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از 14 دی 1400 طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسما حامی ورزش هندبال کشور شده است.

این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور «علیرضا پاکدل» رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و «بیژن عباسی‌آرند» مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت این اپراتور از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی انحصاری از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور در همه سطوح و تمام رده‌های سنی حمایت می‌کند.

حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغازگر یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی بوده است. تیم ملی نوجوانان دختر ایران، سوم فروردین ماه، توانسته بود با قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، نخستین مدال طلای بانوان را برای هندبال ایران به ارمغان آورد. بانوان نوجوان هندبالیست، پس از افتخارآفرینی در آسیا، با استقبال ایرانسل به کشور بازگشتند.

ایرانسل اسپانسر هندبال

در اسفند 1400 نیز تیم ملی جوانان دختر ایران، توانسته بود با حمایت ایرانسل مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده و به مسابقات قهرمانی جهان، راه پیدا کند.

پیش‌تر نیز در بهمن 1400، تیم ملی هندبال مردان ایران با حمایت ایرانسل موفق شده بود با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، راهی مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی