ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکوتر برقی شیائومی MIJIA 3 Lite
تکنولوژی

اسکوتر برقی جدید شیائومی با قیمت 300 دلاری معرفی شد

شیائومی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و تولید اسکوترهای برقی، یکی از شاخه‌های فعالیت این کمپانی چینی است. اسکوتر برقی جدید شیائومی با نام MIJIA 3 Lite به‌تازگی در چین معرفی و آماده عرضه می‌شود. ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۳

شیائومی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و تولید اسکوترهای برقی، یکی از شاخه‌های فعالیت این کمپانی چینی است. اسکوتر برقی جدید شیائومی با نام MIJIA 3 Lite به‌تازگی در چین معرفی و آماده عرضه می‌شود.

شیائومی چند سالی است که در بخش تولید اسکوترهای برقی فعالیت می‌کند و سال گذشته نیز شاهد معرفی یک اسکوتر برقی تازه از این برند با همکاری AMG بودیم. این کمپانی اولین محصول خود در این بخش را حدود 5 سال پیش ارائه کرده بود. حال چشم بادامی‌ها در رویداد جدید خود از یک اسکوتر برقی رونمایی کرده‌اند.

ویژگی‌های اسکوتر برقی جدید شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی MIJIA 3 Lite

به گزارش منبع مربوطه، قیمت اسکوتر برقی MIJIA 3 Lite از 1899 یوان (298 دلار) آغاز می‌شود و عرضه آن نیز از 26 فروردین شروع خواهد شد.

در مورد توانایی‌های MIJIA 3 Lite باید بگوییم که قدرت آن در بالا رفتن از مسیرهای رو به بالا، 13 درصد افزایش یافته است. این محصول از توان اسمی 250 واتی و حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعتی بهره می‌برد. گفتنیست که برد حرکتی این اسکوتر برقی 20 کیلومتر بوده که برای رفت و آمدهای کوتاه مناسب است.

یک نمایشگر میان دسته‌های این اسکوتر قرار گرفته که یک سری اطلاعات را به کاربر نشان می‌دهد. شیائومی می‌گوید که ضخامت فریم این اسکوتر نسبت به مدل‌های قبلی کاهش پیدا کرده و این سبب می‌شود تا تجربه سواری پایدارتر و بهتری به کاربر ارائه شود.بدنه این اسکوتر برقی شیائومی از آلیاژ آلومینیومی مستحکم ساخته شده است. این موضوع به کم‌تر شدن وزن این اسکوتر و حمل راحت‌تر آن منجر می‌شود.

اسکوتر برقی شیائومی MIJIA 3 Lite

در بخش طراحی هم این اسکوتر کاملا ساده و مینی‌مالیستی است و گزینه جذابی برای افراد ساده‌پسند محسوب می‌شود. اسکوتر برقی تازه وارد شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید به دست مشتریان می‌رسد.

دیدگاه شما در مورد این اسکوتر برقی و ارزش خرید آن چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 98asif_sh
    98asif_sh | ۹ فروردین ۱۴۰۱

    طرز دید خاورمیانه ای ها به آسیای شرقی همچنان از زاویه تنگ نژاد و نژاد پرستی‌٬ حالا چه لزومی داشت شما بگین چشم بادامی٬ خوبه یک کشور دیگه از واژه ایرانیان دماغ خرطومی استفاده کنن؟

مطالب پیشنهادی