ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قرنطینه مجدد شانگهای به علت شیوع کووید 19
سلامت

افزایش موارد ابتلا به کووید 19 جمعیت 26 میلیون نفری شانگهای را دوباره وارد قرنطینه کرد

همزمان با افزایش بی‌سابقه شمار ابتلا به کووید 19 در چین، مقامات شهر شانگهای که قطب تجاری با اهمیتی نیز محسوب می‌شود، برخلاف اظهارات هفته‌های پیشین خود مبنی بر عدم اجرای محدودیت‌های جدید، سرانجام تصمیم ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

همزمان با افزایش بی‌سابقه شمار ابتلا به کووید 19 در چین، مقامات شهر شانگهای که قطب تجاری با اهمیتی نیز محسوب می‌شود، برخلاف اظهارات هفته‌های پیشین خود مبنی بر عدم اجرای محدودیت‌های جدید، سرانجام تصمیم گرفتند تا قرنطینه‌ای تازه‌ را برای این شهر به اجرا در بیاورند.

طبق اخبار به دست آمده، شیوع شدید سویه امیکرون به وخامت اوضاع در این کشور دامن زده و بنا بر آمار اعلام شده از سوی دولت چین بیش از 6000 مورد ابتلای تازه در کشور مشاهده شده که 3500 مورد از آنها متعلق به شهر شانگهای است. همینطور با استناد به داده‌های بررسی شده توسط نیویورک‌تایمز تعداد مبتلایان روزانه چین در 14 روز اخیر حدود 233 درصد افزایش داشته است.

ساکنین شانگهای در کرانه شرقی رود هوانگپو از تاریخ 8 فروردین وارد قرنطینه 4 روزه خانگی و کارزار انجام تست شده‌اند و همین رویه از تاریخ 12 الی 16 فروردین برای ساکنین غربی منطقه مذکور تکرار خواهد شد.

قرنطینه مجدد شانگهای به علت شیوع کووید 19

علت شیوع دوباره کووید 19 در شانگهای

طبق گزارش خبرنگاران رویترز پل‌ها و تونل‌های شهر از دوشنبه مسدود شده‌اند و ترافیک محدودی در بزرگراه‌ها جریان دارد. در حالی که مردم منطقه شرقی شانگهای در قرنطینه قرار دارند ساکنین بخش غربی با شتاب مشغول خرید غذا و دیگر کالاهای مورد نیاز احتمالی برای قرنطینه هستند. همچنین فروشگاه‌ها بر طبق گزارشات با کمبود برخی اقلام مواجه شده‌اند و سیستم تحویل در منزل نیز با اختلال رو به رو شده است.

قرنطینه مجدد شانگهای به علت شیوع کووید 19

 از سوی دیگر کالاهای وارد شده از سایر شهرها هم در عوارضی‌های ورودی شانگهای متوقف شده‌اند تا ارتباط با دنیای خارج قطع شود. در ادامه این اقدامات تمامی مشاغل غیرضروری و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز تعطیل شده‌اند.

با وجود اینکه بیشتر موارد شناسایی شده متعلق به شانگهای است اما مقامات چینی همچنان نگران افزایش گسترش این بیماری هستند. لازم به ذکر است که آمار پایین واکسیناسیون در میان قشر مسن این کشور و همچنین اثربخشی پایین واکسن چینی در مقایسه با نمونه‌های غربی از دلایل اصلی این افزایش آمار ابتلا به شمار می‌روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۹ فروردین ۱۴۰۱

    چرا نمیمیرند این چینها مردم دنیا را الود کردن ولی مرگ میر ندارند ما را هم خوشحال کنند

مطالب پیشنهادی