ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری ۷
گجت ها

نسخه جدید واچ او اس، شارژ سریع اپل واچ سری ۷ را برای برخی کاربران از کار انداخت

اپل واچ سری ۷ از نظر شارژدهی باتری بهبود چندانی را نسبت به نسل قبل تجربه نکرده ولی در عوض با شارژ سریع همراه شده است. اما برخی از کاربران گفته‌اند که پس از آپدیت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۱

اپل واچ سری ۷ از نظر شارژدهی باتری بهبود چندانی را نسبت به نسل قبل تجربه نکرده ولی در عوض با شارژ سریع همراه شده است. اما برخی از کاربران گفته‌اند که پس از آپدیت این ساعت هوشمند به واچ او اس ۸.۵ قابلیت شارژ سریع از کار افتاده است.

در بین ساعت‌های هوشمند اپل، شارژ سریع تنها محدود به اپل واچ سری ۷ است. به گفته اپل این ساعت هوشمند در عرض تنها ۴۵ دقیقه از صفر تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. اما برخی از کاربران که این مدل را به واچ او اس ۸.۵ آپدیت کرده‌اند می‌گویند که در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ابتدایی تنها ۵ درصد از باتری شارژ می‌شود. حتی کاربر دیگری اشاره کرده که ساعتش در یک ساعت اول تنها ۵ درصد شارژ شده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که مدل ارزان قیمت‌تر یعنی اپل واچ اس‌ای در یک ساعت و نیم تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

اپل واچ سری ۷

در ابتدا به نظر می‌رسید این مشکل شامل حال کاربرانی می‌شود که از شارژر 3-in-1 BoostCharge Pro ساخت کمپانی بلکین استفاده می‌کنند. اما برخی دیگر ادعا کرده‌اند که این مشکل با شارژ سریع خود اپل هم وجود دارد. تماس‌های ورج با بلکین و اپل در این باره هم تاکنون بی پاسخ مانده است. وبسایت 9to5mac نیز مشکل شارژ را تایید کرده اما وبسایت ورج چنین مشکلی را در اپل واچ سری ۷ مدل ۴۱ میلی‌متری و با شارژ سریع ۲۰ واتی اپل مشاهده نکرده است.

شارژدهی کوتاه حتی از همان نسل اول هم از مشکلات اپل واچ بوده است. به همین دلیل این کمپانی در آخرین مدل تلاش کرد با بهبود سرعت شارژ مشکل برخی از کاربران را حل کند. شارژ سریع‌تر اپل واچ به ویژه برای آن دسته از کاربرانی اهمیت دارد که قصد دارند در انتهای روز، ساعت خود را شارژ کنند تا امکان استفاده از پایش خواب در شب پیش رو را داشته باشند.

اپل واچ سری ۷ همچنین امکان شارژ با پدهای شارژ نسل‌های قبل را دارد اما در این صورت نمی‌توان از شارژ سریع بهره برد. برای شارژ سریع اپل واچ سری ۷ باید از شارژر ویژه اپل استفاده کرد و برخی از شارژهای تولید شده توسط کمپانی‌های دیگر هم امکان شارژ سریع را ندارند. در حال حاضر تنها دو مدل شارژر سریع از برندهای دیگر در بازار موجود هستند که هر دو هم توسط بلکین تولید شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی