ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون Dyson Zone
تکنولوژی

هدفونی که یادآور فیلم‌های علمی-تخیلی است؛ Dyson Zone با قابلیت تصفیه هوا معرفی شد

شرکت Dyson تاکنون محصولات مختلفی را برای نظافت ارائه کرده است. این کمپانی به‌تازگی یک هدفون با قابلیت تصفیه هوا را معرفی کرده که Dyson Zone نام دارد. ما در این مطلب به جزئیات آن ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

شرکت Dyson تاکنون محصولات مختلفی را برای نظافت ارائه کرده است. این کمپانی به‌تازگی یک هدفون با قابلیت تصفیه هوا را معرفی کرده که Dyson Zone نام دارد. ما در این مطلب به جزئیات آن نگاه دقیق‌تری داریم.

دایسون قبل از این هم محصولات جالبی مانند دستگاه بخور هوا با مکانیزم نور ماوراء بنفش را رونمایی کرده بود. این برند راهکارهای خلاقانه‌ای را برای تصفیه هوا ارائه می‌دهد که جدیدترین آن‌ها، هدفون تصفیه کننده هوای Dyson Zone است.

هدفون تصفیه کننده هوای Dyson Zone

هدفون Dyson Zone

به گزارش Cnet، هدفون جدیدی که از سوی دایسون معرفی شده شاید بیشتر مانند یک ایده در فیلم‌های علمی تخیلی باشد. با این وجود، هدفون Dyson Zone یک محصول حقیقی است و قابلیت تصفیه هوا را داراست. شما می‌توانید از پاییز امسال هدفون جدید دایسون را تهیه کند.

دایسون بیشتر با جاروبرقی‌هایش شناخته می‌شود. این برند اما در اقدامی جدید، از اولین گجت پوشیدنی خود نیز پرده‌برداری کرده است. هدفون Dyson Zone این کمپانی روی دو چیز تمرکز دارد: «رساندن صدای فراگیر به گوش‌های شما و جریان هوای تصفیه شده به بینی شما».

در واقع Dyson Zone می‌خواهد شما را از آلودگی صوتی و آلودگی هوا دور نگه دارد. ایده این هدفون واقعا جذاب است؛ اما هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن منتشر نشده‌اند.

شایعات منتسب به این هدفون از حدود 4 سال پیش درز کرده بودند. همچنین حدود 2 سال پیش دایسون حق اختراع جدیدی را برای یک هدفون با فیلتر هوای داخلی به ثبت رسانده بود.

هدفون Dyson Zone

دایسون در مورد این‌که فیلتر هوای موجود در هدفون جدیدش مشابه به چه نوع ماسکی عمل می‌کند، صحبتی به میان نیاورده است. از سوی دیگر اما آن‌ها ذکر کرده‌اند که هدفون Dyson Zone قابلیت فیلتر کردن الکترواستاتیک 99 درصد از ذرات آلودگی کوچک 0.1 میکرونی مانند گرد و غبار، باکتری‌ها و... را داراست. فیلتر هدفون از قابلیت جذب گازهای شهری NO2، ازن و SO2 نیز بهره می‌برد.

مشخص نیست که برای تعویض فیلترهای تصفیه هوای Dyson Zone باید چه هزینه‌ای را بپردازید؛ اما گفته می‌شود بسته به مدل دستگاه می‌بایست حدود 70 تا 80 دلار هزینه کنید.

به لطف سیستم نویز کنسلینگ این هدفون شما می‌توانید با وجود وزش شدید باد و آلودگی‌های صوتی محیط اطراف، به موزیک گوش فرا دهید و صداهای مزاحم را نشوید. گفتنیست 15 دانشجوی مقطع کارشناسی از رشته‌های مختلف در توسعه این هدفون همکاری کرده‌اند.

نظر شما در مورد هدفون Dyson Zone و ویژگی‌هایش چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Turing
    Turing | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

    خبری که احتمالا شوخی اول آپریل است را به این جدیت تیتر صفحه اول نکنید.

مطالب پیشنهادی