ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستگاه همبرگرفروشی RoboBurger
تکنولوژی

با ربات همبرگر فروش و تمام خودکار RoboBurger آشنا شوید

تهیه غذا یکی از دغدغه‌های اصلی بشر از بدو تولد بوده است. دسترسی ساده‌تر به غدا می‌تواند بسیاری از ما را در زندگی روزمره جلو بیندازد. در همین راستا دستگاه همبرگر فروشی RoboBurger ساخته شده ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

تهیه غذا یکی از دغدغه‌های اصلی بشر از بدو تولد بوده است. دسترسی ساده‌تر به غدا می‌تواند بسیاری از ما را در زندگی روزمره جلو بیندازد. در همین راستا دستگاه همبرگر فروشی RoboBurger ساخته شده تا دسترسی ساده‌تر به غذا را برای افراد فراهم کند.

قبل از این با ربات‌های آشپز آشنا شده بودیم و دیدیم که تا چه حد هوشمندانه عمل می‌کنند؛ اما آیا دستگاه‌های فروش غذای رباتیک نیز در جهان وجود دارند؟ جواب این سوال، "بله" است. دستگاه همبرگر فروشی RoboBurger یکی از این دستگاه‌هاست.

دستگاه همبرگرفروشی رباتیک به سبک RoboBurger

دستگاه همبرگرفروشی RoboBurger

گفته می‌شود که یک شرکت، دستگاه فروش غذای اتوماتیک را ابداع کرده است. این شرکت که RoboBurger نام دارد اخیرا اولین دستگاه فروش همبرگر خود را در مرکز خرید Newport Center شهر نیوجرسی قرار داده است.

این شرکت در وب‌سایت خود صحبت‌های جالبی را به میان آورده که از جالب‌ترین آن‌ها، می‌توان به این عنوان برای دستگاه RoboBurger اشاره کرد: «بزرگ‌ترین نوآوری در فروش غذای گرم از زمان اختراع مایکروویو».

RoboBurger همه چیز را برای تهیه یک همبرگر در تنها 6 دقیقه در اختیار دارد. در تهیه همبرگرهای موجود در این دستگاه هیچ انسانی دخالت ندارد و فرآیند تهیه غذا به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید حین ثبت سفارش همبرگر خود در RoboBurger انتخاب کنید که از چه نوع سسی در آن استفاده شود. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که چه مواردی در ساندویچ شما قرار بگیرند. طراحان این دستگاه همبرگرفروشی یک نوع سیستم خودکار تمیزکننده را در RoboBurger تعبیه کرده‌اند که مطابق با استانداردهای بهداشتی آمریکاست.

شما می‌توانید برای پرداخت هزینه همبرگر خود به این دستگاه، از Google Pay یا Apple Pay هم استفاده کنید. نمی‌توان گفت که همبرگرهای این دستگاه رباتیک دقیقا چه طعمی هستند؛ اما RoboBurger ادعا می‌کند که از بهترین مواد اولیه در تهیه این غذا استفاده می‌شود. جالب آن‌که نان این همبرگر از نوعی سیب‌زمینی تهیه می‌شود.

روبوبرگر می‌گوید که این فعلا اولین قدم آن‌ها بوده است. بنابراین دستگاه همبرگرفروشی RoboBurger در آینده‌ای نزدیک به شهرهای دیگر آمریکا نیز خواهد آمد.

به نظر شما این دستگاه‌های هوشمندانه تهیه غذا به ایران نیز می‌آیند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی