ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آب سرد کن شیائومی
گجت ها

آب سرد کن رومیزی شیائومی میجیا با قابلیت‌های خاص معرفی شد

محصولات شیائومی تنها به گوشی‌های هوشمند پر فروش محدود نمی‌شود و این کمپانی چینی حتی مواردی از جمله حوله و آب معدنی را هم در سبد محصولاتش دارد. شیائومی حالا از جدیدترین آب سرد کن ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

محصولات شیائومی تنها به گوشی‌های هوشمند پر فروش محدود نمی‌شود و این کمپانی چینی حتی مواردی از جمله حوله و آب معدنی را هم در سبد محصولاتش دارد. شیائومی حالا از جدیدترین آب سرد کن رومیزی هوشمند خود رونمایی کرده که امکانات جالبی دارد.

آب‌سرد‌کن رومیزی شیائومی میجیا که البته امکان تولید آب‌جوش را هم دارد می‌تواند پیش از تحویل آب، املاح را فیلتر کند. این محصول به یک المنت ۲۱۰۰ واتی مجهز شده که می‌تواند تنها در چند ثانیه آب گرم با دمای بین ۴۰ تا ۹۵ درجه سانتیگراد را تحویلتان دهد. اما یکی از قابلیت‌های جالب دستگاه، امکان گرم کردن شیر کودک تا دمای دلخواه شما از طریق قابلیت ویژه آماده‌سازی شیر است.

آب سرد کن شیائومی

آب‌سردکن شیائومی میجیا به کمک کمپرسوری مشابه با یخچال‌ها امکان خنک کردن آب در دمای بین ۵ تا ۱۵ درجه سانتیگراد را هم دارد و می‌تواند ۴ لیتر آب را برای مدت ۲۴ ساعت خنک نگه دارد.

فرایند فیلتر کردن املاح از طریق فیلترهای ۶ مرحله‌ای انجام می‌شود که امکان حذف فلزات سنگین، باکتری‌ها و دیگر ناخالصی‌های آب را دارند. شیائومی پیشنهاد می‌کند که برای بهترین فرایند فیلتر کردن آب، فیلترها را سالی یک بار تعویض کنید. آب سرد کن شیائومی میجیا همچنین به یک مخزن ۱.۸ لیتری مجهز شده که امکان نگه‌داری آب هدر رفته و سر ریز را دارد. از امکانات دیگر باید به قفل کودک و فیلتر دو گانه ماورای بنفش برای حذف باکتری‌ها اشاره کرد.

آب سرد کن شیائومی

روی دستگاه یک نمایشگر اولد قرار گرفته که به کمک آن می‌توان تنظیمات دستگاه را تغییر داد. البته همان طور که انتظار می‌رود مشابه سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی، امکان کنترل آب‌سرد‌کن از طریق اپلیکیشن را هم دارید.

شیائومی برای پیش فروش این آب‌سرد‌کن میجیا قیمتی معادل با ۳۶۱ دلار را در نظر گرفته. اما پس از عرضه به بازار قیمت آن به معادل ۳۹۲ دلار افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی